Przetargi.pl
„Wykonanie przekryć dachowych z blachy na rąbek stojący o łącznej powierzchni 4 951,61 m2 na realizowanym obiekcie kompleksu oświatowo - sportowego przy ul. Orlika w miejscowości Baranów”.

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie przekryć dachowych z blachy na rąbek stojący o łącznej powierzchni 4 951,61 m2 na realizowanym obiekcie kompleksu oświatowo - sportowego przy ul. Orlika w miejscowości Baranów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przekryć dachowych o łącznej powierzchni 4 951,61 m2 wraz robotami niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia na realizowanym obiekcie kompleksu oświatowo - sportowego przy ul. Orlika w miejscowości Baranów. Wierzchnie przekrycia dachowe przewidziano z następujących materiałów: blachy na rąbek stojący (93% całości przekrycia), desek z thermodrewna (7%); Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia jest jedną z części dokończenia inwestycji po przerwaniu robót w wyniku odstąpienia Wykonawcy od umowy na podstawie art. 649[4] §. 2 KC. Roboty budowlane kompleksu światowo – sportowego realizowane w systemie generalnego wykonawstwa zostały przerwane w dniu odstąpienia od umowy tj. 30.11.2018 roku. Wykonawca przed datą odstąpienia rozpoczął prace dotyczące pokrycia dachów (na drewnianych konstrukcjach nośnych ułożono płyty MFP oraz membranę). 3. Opis obiektu na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Obiekt kompleksu oświatowo-sportowy składa się z budynku szkoły podstawowej, dwuoddziałowego przedszkola, pełnowymiarowej hali sportowej oraz pełnego zaplecza żywieniowego. Zaprojektowano budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych w części szkolnej i jednej kondygnacji na pozostałej części obiektu z poddaszem częściowo użytkowym gdzie mieszczą się pomieszczenia m.in. wentylatorowni. Na budynku przewidziano dachy skośne wielospadowe o kącie nachylenia połaci 6%-31%. 1) Gabaryty: Pow. zabudowy: 4971,01 m2 Kubatura budynku 30.000 m³ Długość budynku 161,61m Szerokość budynku 60,51m Wysokość budynku 11,61 m Liczba kondygnacji: 2 (część szkolna), 1 (pozostałe) Powierzchnia użytkowa budynku: 5 832,94m² 4. Dach na przedmiotowej inwestycji jest dachem skomplikowanym. Charakteryzuje się zmiennymi kątami nachylenia dachu, różnym pokryciem wierzchnim dachu (blacha na rąbek stojący, thermodeska), różnymi układami/warstwami dachu, różną podkonstrukcją, specyficznymi detalami architektonicznymi (np.: ukryte rynny, kolektory betonowe, występowaniem miejsc gdzie wierzchnie pokrycie dachu z blachy na rąbek stojący oraz thermodeski przechodzi w elewację). W związku z powyższym Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia oraz wysokiej jakości usług czego dowodem będzie udzielona wieloletnia gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia. 5. Zaprojektowany dach posiada 27 połaci dachowych. Dana połać dachu może być wykonana w jednym z czterech różnych układów dachowych różniących się spadkami, warstwami, rodzajem pokrycia wierzchniego dachu oraz rodzajem materiału konstrukcji nośnej (stalowa, drewniana). Opis przewidzianych do wykonania układów dachowych: 1) Układ z warstwowym przekryciem dachu, z izolacją cieplną z wełny mineralnej o gr. 25 cm, ułożoną na elemencie nośnym z blachy trapezowej, przymocowanej do stalowej konstrukcji dachu. Wierzchnie pokrycie dachu z blachy na rąbek stojący. W niniejszym układzie przewidziano 8 połaci dachowych o łącznej powierzchni 2510,13 m2. Na połaciach w układzie warstwowym przewidziano wykonanie przeszklonych przekryć dachowych o powierzchni 73,48 m2. 2) Układ na drewnianej konstrukcji nośnej. Wierzchnie pokrycie dachu z blachy na rąbek stojący na sztywnym poszyciu z płyt MFP. W niniejszym układzie przewidziano 16 połaci dachowych o łącznej powierzchni 2096,85 m2. 3) Układ na drewnianej konstrukcji nośnej. Wierzchnie pokrycie dachu z desek z thermodrewna (cedr kanadyjski) przymocowanych do legarów na blasze trapezowej położonej na kontrłatach oraz membranie na górnym pasie wiązara. W niniejszym układzie przewidziano 2 połacie dachowe o łącznej powierzchni 234,47 m2. 4) Układ na stalowej konstrukcji nośnej. Wierzchnie pokrycie dachu z desek z thermodrewna (cedr kanadyjski) przymocowanych do legarów na blasze trapezowej ze spodnią warstwą z twardej wełny mineralnej ułożoną na blasze trapezowej przymocowanej do stalowej konstrukcji dachu. W niniejszym układzie przewidziano 1 połać dachową o powierzchni 110,16 m2. 6. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje wykonania wierzchnich pokryć dachu z desek z thermodrewna (cedr kanadyjski). Wykonanie w/w pokrycia dachowego wraz z elewacjami z thermodrewna zostanie ujęte w przedmiocie kolejnego zamówienia publicznego na dokończenie budowy kompleksu oświatowo sportowego (m.in. z powodu uzyskania jednakowego wybarwienia drewna). 7. Do wykonania zamówienia w tym do wykonania połaci dachowych w układzie warstwowym z izolacją cieplną z wełny mineralnej Wykonawca winien zastosować systemowe rozwiązania za które odpowiada podmiot, który uzyskał Krajową Ocenę Techniczną (Aprobatę Techniczną), stwierdzającą przydatność warstwowego przekrycia dachowego do stosowania w budownictwie. Zastosowanie systemowego rozwiązania wymagane jest również do wykonania: przeszklonego, otwieranego przekrycia dachowego przewidzianego m.in. w połaci dachowej w układzie warstwowym z izolacją cieplną z wełny mineralnej oraz do wykonania ociepleń ze styropianu, wskazanych w projekcie ścian szczytowych. 8. Do pokrycia dachów w technologii na rąbek stojący należy zastosować panele o długościach ustalonych na podstawie wymiarów i kształtu dachu (tj. o długościach od okapu do kalenicy). Długość najdłuższego panelu z blachy na rąbek stojący przy wykonaniu połaci dachowych będzie wynosiła 28 – 29 mb. 9. Obowiązkiem Wykonawcy przed przystąpieniem do wykonywania robót będzie opracowanie dotyczące technologii wykonania przekryć dachowych w postaci rysunków i projektów roboczych (technologicznych) dotyczących sposobu montażu poszczególnych przekryć dachowych z uwzględnieniem m.in. lokalizacji stref stałych zaczepów oraz stref zaczepów ruchomych, sposobu wykonania przejść np. kominów, kominków wentylacyjnych, sposobu montażu przeszklonego przekrycia dachowego, wzmocnień pod fotowoltaikę itp. Opracowane przez Wykonawcę rysunki i projekty robocze winny zostać uzgodnione z Projektantem pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową. 10. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest dokonać sprawdzenia (oceny) wykonanych konstrukcji nośnych oraz wykonanych, a nie zakończonych elementów pokrycia dachu pod kątem możliwości prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie uwagi dotyczące istniejącego stanu robót oraz konieczności zastosowania ewentualnych robót naprawczych należy spisać w formie notatki i przekazać Zamawiającemu. Jeżeli zakres robót naprawczych przewidzianych przez Wykonawcę znacznie różni się od zakresu ujętego w załączonych do przetargu przedmiarach robót, dokonany zostanie Komisyjny przegląd z udziałem wszystkich przedstawicieli procesu inwestycyjnego tj. Wykonawcy, Zamawiającego, Kierownika budowy, Inspektora nadzoru oraz przedstawicieli zespołu projektowego: architekta i/lub konstruktora. Na tej podstawie sporządzany zostanie protokół typowania robót z wyszczególnieniem rzeczowego zakresu robót naprawczych. 11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie n/w robót oraz obowiązków Wykonawcy: 1) obróbek blacharskich, przejść przez dachy z zamontowaniem elementów wystających ponad dach, 2) montaż urządzeń służących do odprowadzania wody z powierzchni dachów m.in. takich jak koryt, rynien ukrytych, rur spustowych. Wykonanie podłączenia rur spustowych do wykonanej wokół budynku kanalizacji deszczowej zakończonej dwiema zlokalizowanymi w pobliżu rowu studniami betonowymi. W obu studniach zostaną zamontowane tymczasowe urządzenia do wypompowywania wody do rowu w postaci dwóch pomp z pływakiem. Pozostały zakres robót dotyczący wykonania kanalizacji deszczowej zostanie wykonany przez kolejnego wykonawcę (dotyczy m.in.: separatora, przepompowni, wylotu do rowu). 3) montaż otwieranych przeszkleń dachowych oraz wyłazów dachowych; 4) zabezpieczeń śniegowych; 5) montaż w zakresie naziemnej części instalacji odgromowej wraz z zwodami pionowymi do ziemi; 6) montaż instalacji przeciwoblodzeniowej (w postaci kabli grzejnych) koryt, rynien ukrytych, miejsc przy wpustach do rur spustowych); 7) ocieplenia styropianem wskazanych szczytów budynku wraz z silikonowym tynkiem cienkowarstwowym typu baranek; 8) wykonanie wskazanych szczytów w technologii blachy na rąbek stojący, 9) wzmocnień południowej połaci dachowej hali sportowej pod fotowoltakikę; 10) wykonanie elewacji z blachy na rąbek stojący w miejscach wskazanych w projekcie; 11) wykonanie rozbiórki wykonanych elementów robót, nie spełniających wymagań (w tym niezgodnych z wymaganą technologią wykonania) aby kontynuować przerwane roboty - po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę zgody Inspektora nadzoru; 12) Wykonanie robót naprawczych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; 13) obsługę geodezyjną (w razie konieczności) w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej kanalizacji deszczowej - 2 egz.); 14) usuwania wad w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi; 15) Zapewnienie pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych z wykorzystaniem urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. 16) Harmonijnej tzn. niezakłóconej i efektywnej współpracy z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony w przetargu na dokończenie budowy kompleksu oświatowo – sportowego w okresie pokrywania się terminów realizacji obu przedmiotów zamówienia. 17) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego (w formie tabeli lub wykresu), zgodnie z którym będzie realizowany i rozliczany przedmiot zamówienia. 18) Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej, odzwierciedlającej stan faktyczny wykonanych robót. 19) Wywóz i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania robót. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (dowody) o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów. 20) Zorganizowanie zaplecza budowy w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.4. 2019. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach