Przetargi.pl
Wykonanie przeglądu okresowego - rocznego dróg gminnych na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądu okresowego - rocznego dróg gminnych na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu okresowego - rocznego dróg gminnych na terenie Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Roczny przegląd dróg publicznych - gminnych należy wykonać zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006 roku nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 2. Długość dróg objętych przeglądem wynosi 250km. 3. Wykaz dróg objętych przeglądem zawiera załącznik nr 9 do siwz. 4. Przegląd należy wykonać na całej szerokości i długości pasa drogowego. 5. Elementy, na które należy zwrócić szczególną uwagę podczas przeglądu zostały wyszczególnione we wzorze protokółu z przeglądu, stanowiącym załącznik nr 10 do siwz, który należy wypełnić osobno dla każdej drogi. 6. Dla każdej drogi Wykonawca sporządzi dokładną dokumentację fotograficzną wraz ze szczegółowym opisem. Fotografie powinny być wykonane dla każdego, charakterystycznego geometrycznie miejsca drogi oraz miejsc, gdzie zostaną napotkane jej poważne wady i usterki, wraz ze wskazaniem dokładnej lokalizacji tych miejsc. 7. Protokół z przeglądu należy wykonać w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie plików PDF na płycie CD-R. 8. Dokumentację fotograficzną z przeglądu należy wykonać w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie plików JPG na płycie CD-R. 9. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 7 do siwz). Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/gminne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach