Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG ZEGRZE

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG ZEGRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: przeglądzie i konserwacji wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze. 2.Zestawienie urządzeń wentylacji i klimatyzacji przewidzianych do objęcia stałą usługą konserwacyjną wraz z częstotliwością konserwacji oraz ilości cykli konserwacji za cały okres trwania umowy zawiera wykaz urządzeń klimatyzacyjnych - załącznik nr 7, 7a do SIWZ . 3.Wykonawca musi posiadać certyfikat producentów urządzeń, uprawniający do wykonywania serwisu gwarancyjnego klimatyzatorów. 4.Czynności konserwacyjne, które należy wykonać dla części I oraz części II: -sprawdzenie stanu technicznego; -sprawdzenie ciśnienia wody lodowej/freonu w układzie i ewentualne uzupełnienie czynnika chłodzącego (w razie konieczności jego uzupełnienie lub wymiana oraz dokonanie unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami); -sprawdzenie szczelności urządzeń i stanu izolacji sieci chłodu; -sprawdzenie połączeń wewnętrznych i stanu zamocowań urządzeń; -sprawdzenie stanu technicznego mocowań i uchwytów, kompletności obudów i osłon, śrub i wkrętów, ewentualne uzupełnienie brakujących elementów; -odpowietrzanie instalacji; -sprawdzenie czystości filtrów powietrza, ich czyszczenie i wymiana w centralach klimatyzacyjnych i klimakonwektorach; -czyszczenie i mycie lamel w centralach klimatyzacyjnych, skraplaczach wytwornic lodowych i klimakonwektorach; -sprawdzenie połączeń elastycznych gwintowanych; -czyszczenie i wymiana cylindra w nawilżaczach powietrza; -sprawdzenie czystości i wymiana filtrów na obiegu CT i chłodu; -sprawdzenie czystości i czyszczenie kół zębatych i łopat przepustnicy centrali klimatyzacyjnej; -sprawdzenie i mycie skraplaczy agregatu wody lodowej i klimatyzatorów; -sprawdzenie stanu technicznego i smarowanie łożysk w centralach klimatyzacyjnych i wentylatorach; -sprawdzenie naciągu i stanu technicznego pasków klinowych wraz z ich ewentualną wymianą w centralach klimatyzacyjnych; -sprawdzenie układów automatyki; -sprawdzenie układu sterownia w klimakonwektorach; -sprawdzenie układu odzysku w centralach klimatyzacyjnych; -sprawdzenie odpływu kondensatu w klimakonwektorach; -sprawdzenie poprawności działania zaworów trójdrogowych w chłodnicach central; -sprawdzenie poprawności działania zaworów trójdrogowych w klimakonwektorach; -pomiary napięcia i poboru prądu silników wentylatorów, silników pomp obiegowych w centralach, sprężarek i wentylatora skraplacza w wytwornicach wody lodowej; -pomiar temperatur i wilgotności powietrza przed i za elementami wyposażenia funkcjonalnego realizującymi obróbkę temperaturową i wilgotnościową powietrza; -pomiar temperatur i parametrów pracy czynników grzewczych i chłodzących; -sprawdzenie stanu technicznego i ewentualna regulacja przekładni pasowej w wentylatorach; -sprawdzenie czystości i czyszczenie wentylatorów dachowych; -sprawdzenie czystości i czyszczenie okapu wentylacyjnego; -sprawdzenie czystości i czyszczenie przewodów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; -sprawdzenie zabezpieczenia i ewentualne jego uzupełnienie powierzchni przewodów wentylacyjnych przed korozją; -uruchomienie klimatyzatorów stacjonarnych przed sezonem oraz ponowne uruchomienie po każdej awarii. 5.Sposób wykonywania prac konserwacyjnych dla części I oraz części II: 1)Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz osuszających obejmuje stały nadzór nad całokształtem działania urządzeń, gwarantować ma utrzymanie urządzeń w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie. 2)W/w zakres czynności należy wykonywać zgodnie z częstotliwością określoną w wykazie urządzeń klimatyzacyjnych. 3)Prace serwisowe prowadzone będą na obiektach nie wyłączonych z bieżącego użytkowania przez Zamawiającego, dlatego Wykonawca zobowiązuje się utrzymać urządzenia w stałym ruchu z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności serwisowych. 4)Wyłączanie po uprzednim powiadomieniu Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI), urządzenia klimatyzacyjnego z ruchu, w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego urządzenia. 5)Wykonawca pozostawi instalację, urządzenia i systemy po każdorazowym serwisie w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkowników, a w przypadku awarii, których nie da się usunąć natychmiast, w stanie pełnego bezpieczeństwa dla użytkowników. 6)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ochrony środowiska. 7)Zamawiający wymaga, żeby serwis obsługujący urządzenia na gwarancji posiadał autoryzację gwaranta. 8)Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z przepisami bhp i zasadami pracy na terenach wojskowych. 6.Zamawiający wymaga 6 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, a na wymienione części zamienne, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta licząc od daty zakończenia odbioru wykonania usługi. 7.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część I - Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze – POUFNE. Część II - Przegląd i konserwacja wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze – ZASTRZEŻONE. 9.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 10.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 11.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ – dla Częśći I oraz Części II (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę ( na pełen etat)min. 5 pracowników realizujących umowę na przegląd i konserwację urządzeń instalacji klimatyzacyjno - wentylacyjnej , polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zm.). Obowiązek dotyczy również podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób tak jak wyżej. 2.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 1 będą – w całym okresie wykonywania niniejszej umowy – zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zm.). 3.Wykonawca składa wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania usługi. Każdorazowa zmiana wykazu osób nie wymaga aneksu do umowy – Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie zaktualizowanej listy osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy – najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od zaistnienia zmiany. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanej usługi, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 2 dni robocze zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego oraz bieżące regulowanie zobowiązań publiczno – prawnych z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności o których mowa w ust. 1 lub dokumentów, o których mowa w ust. 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie - § 9 Kary umowne – ppkt. g, h, i. INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający: 1.nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej, odmienny nią określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp); 2.nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp); 3.nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp); 4.nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 5.nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 6.zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 7 200,00 złotych (słownie złotych: siedem tysięcy dwieście złotych), w tym dla: Część 1 - w wysokości: 1 300,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta złotych). Część 2 - w wysokości: 5 900,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy dziewięćset złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 tytułem „Wadium do ZP/102/2016/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy”. 4.Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a.pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b.innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/102/2016/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6.Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach