Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie zgodnie z zakresem określonym w art. 62 ust 1 c) oraz art. 62 ust. 2 ustawy z dnia 07.07. 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2013 poz.1409 z późn. zm., dalej również: Pb). Zamówienie zostało podzielone na 4 Części. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: Wykonanie rocznej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynków narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. Przeglądy powinny zostać sporządzone na karcie przeglądu stanu użytkowej obiektu stanowiący dodatek nr 10/1 do SIWZ. Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych budowlanych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/1 do SIWZ. Część II Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres prac obejmuje: 1).sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, 2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych, 4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami, 5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia 7). Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola. 8). W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. 9). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli. Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowiący dodatek nr 10/2 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów kominiarskich na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/2 do SIWZ Część III Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: 1.Wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych, 2.Wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - w lokalach mieszkalnych i użytkowych w danym budynku, 3.Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych w których został odcięty dopływ gazu (bez uszczelnienia) 4.Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza): -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. -w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. -w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność. 5.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola. 6.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. 7.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli. 8.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/3 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole przeglądu instalacji gazowej stanowiący dodatek nr 10/3 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów gazowych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/3 do SIWZ Część IV Wykonanie pięcioletniej kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Zakres kontroli obejmuje: 1.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, 2.Kontrolę instalacji elektrycznej oświetlenia administracyjnego ( klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia WC poza lokalem), 3.Kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 4.Kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN-ICE 61024-1 ochrona odgromowa obiektów. 5.Oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwpożarowej, pomiary rezystancji izolacji, 6.Badanie ciągłości przewodów ochronnych, badania przed dotykiem pośrednim, próby działania urządzeń różnicowoprądowych, 7.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, tablic elektrycznych w mieszkaniach, sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiaromo-prądowych i wyłączników różnicoprądowych, 8.Sprawdzenie tablic licznikowych i licznika, sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników, ciągłość przewodów ochronnych w tym połączeń wyrównawczych. 9.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola. 10.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. 11.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli. 12.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/4 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. 13.Przeprowadzenie w/w kontroli ma na celu sprawdzenie czy w trakcie eksploatacji stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania, oraz czy ich dalsze użytkowanie zapewnia ochronę interesów użytkowników innych lokali korzystających z tej instalacji oraz osób trzecich. Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokołach przeglądu instalacji elektrycznej stanowiący dodatek nr 10/4 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii). Wykaz budynków do wykonania przeglądów pięcioletnich elektrycznych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 8/4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach