Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów technicznych F3 pojazdów Mercedes Benz dla Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie

Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
    ul. Sztabowa 1 1
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów technicznych F3 pojazdów Mercedes Benz dla Jednostki Wojskowej 5350 w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Jednostki Wojskowej 2399 będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 5350 tj. ul. Sztabowa 1 w Świętoszowie, przeglądów technicznych F3 pojazdów: Mercedes 1017 - 150 szt. Mercedes 1300L Unimog - 49 szt. Mercedes 250GD Wolf - 25 szt. zgodnie z kartami przeglądowymi dla poszczególnych rodzajów pojazdów.Zamawiający oświadcza, że posiada 3 (trzy) stanowiska obsługowe, które zostaną udostępnione Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Niewykonanie przeglądu F3 dla któregokolwiek pojazdu lub brak kart przeglądowych do pojazdu skutkować będzie wstrzymaniem płatności przez Zamawiającego do czasu wykonania usługi lub uzupełnienia dokumentacji. Podczas wykonywania przeglądu będą obecni: kierowca i technik pododdziału, którzy po wykonaniu przeglądu potwierdzą jego wykonanie czytelnym podpisem na kartach przeglądu. Zamawiający nieodpłatnie przekaże Wykonawcy za pokwitowaniem materiały MPS (płyny eksploatacyjne, oleje, smary) niezbędne do wykonania przeglądów. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie części i materiały eksploatacyjne (filtry, wkłady filtrujące, uszczelnienia itp.). Części i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Wykonawca jest zobowiązany udzielić 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przegląd oraz użyte części i materiały eksploatacyjne. Po wykonaniu przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i pozostawić u Zamawiającego 2 egzemplarze zbiorczego protokołu odbioru obejmującego wszystkie zrealizowane czynności zgodnie z procesem technologicznym, użyte środki materiałowe (wraz z numerami katalogowymi filtrów, wkładów filtracyjnych i uszczelnień użytych do wykonanych obsług) oraz wykaz ewentualnych niesprawności koniecznych do usunięcia, a stwierdzonych w czasie wykonywania przeglądu. Wykaz niesprawności, o którym mowa powyżej, zawierać powinien propozycje cen środków materiałowych niezbędnych do wykonania naprawy oraz koszt robocizny. Dotyczy to niesprawności, których usunięcie nie wchodziło w zakres obsługi. Dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę oraz protokoły odbioru będą podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Na fakturze musi zostać zawarty typ obsłużonego pojazdu, jego numer rejestracyjny oraz rodzaj wykonanego przeglądu. Przedmiot zamówienia musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz być zgodny z warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716312002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl, przetargi.army.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach