Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17 17
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm. Przeglądy należy wykonać zgodnie z Instrukcją przeprowadzania przeglądów szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich, stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z 07 lipca 2005 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich. Szczegółowy przegląd należy wykonać na 43 mostach o parametrach określonych w załączniku. Dokumentem stwierdzającym przeprowadzenie przeglądu jest Raport z przeglądu szczegółowego, składający się 1 ze strony tytułowej 2 ze spisu treści 3 z Protokołu przeglądu szczegółowego, 4 z załączników rysunku ogólnego (widok z boku, z góry, spodu konstrukcji przęseł, charakterystyczne przekroje poprzeczne), rysunków inwentaryzacyjnych uszkodzeń z wyraźnym oznaczeniem rodzaju uszkodzenia, miejsca uszkodzenia, wymiarów uszkodzenia, - intensywności występowania uszkodzenia, 5 protokołu pomiarów niwelacyjnych wraz z porównaniem z poprzednimi pomiarami oraz informacjami o terminie, zakresie i wykonawcy tych prac, 6 protokołów innych pomiarów lub bada kontrolnych, 7 kopii zarządzeń i lub decyzji dotyczących obiektu, 8 innych dokumentów, je li jest taka potrzeba. W Protokole przeglądu szczegółowego należy zamieścić przede wszystkim: 1. numer ewidencyjny JNI - jeśli został nadany), 2. nazw przeszkody, 3. rodzaj i nazw obiektu, 4. nazw miejscowości, w której obiekt się znajduje, 5. numer drogi i kilometraż, 6. informację o nośności projektowanej, 7. informację o nośności lub aktualnej nośności użytkowej, 8. rok budowy obiektu, 9. dane o dokumentacji obiektu, 10. informacje o budowie, przebudowie, remontach i poprzednich przeglądach, 11. opis obiektu z podaniem podstawowych wymiarów, rodzaju i materiału konstrukcji, schematu statycznego itp., 12. informację o podstawie powołania zespołu wykonującego przegląd, 13. skład zespołu wykonującego przegląd, 14. datę wykonania przeglądu, 15. informację o warunkach atmosferycznych w czasie wykonywania prze?glądu, 16. termin następnego przeglądu, 17. dokumentację fotograficzną obiektu, 18. dokumentację fotograficzną uszkodzeń, 19. informację o średnim dobowym ruchu (SDR) oraz o procentowym udziale w ruchu pojazdów ciężarowych i autobusów wg ostatniego generalnego pomiaru ruchu (GPR), 20. opis stanu elementów wyposażenia, 21. opis stanu konstrukcji, 22. opis stanu dojazdów, 23. opis stanu przestrzeni podmostowej i otoczenia obiektu, 24. nazw administratora i opis stanu zamocowań oraz osłon urządzeń obcych, 25. inne dane, których zamieszczenie uznano za potrzebne, 26. zalecenia z wyszczególnieniem elementów, których dotycz , oraz z podziałem na prace w zakresie: bieżącego utrzymania, ekspertyz, badań specjalistycznych, opracowania dokumentacji, remontu lub przebudowy, 27. obmiar robót z zakresu bieżącego utrzymania, 28. wnioskowane decyzje, 29. podjęte decyzje. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w postaci : a drukowanej 1 komplet, b elektronicznej 1 komplet; zapisane na płycie CD lub DVD w formacie .doc lub .xls oraz .pdf.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprzeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach