Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEGLĄDÓW ROZSZERZONYCH I PODSTAWOWYCH WYBRANYCH OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 120
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6549192 , fax. 0-22 8909211
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chmielna 120 120
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6549192, fax. 0-22 8909211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEGLĄDÓW ROZSZERZONYCH I PODSTAWOWYCH WYBRANYCH OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PRZEGLĄDÓW ROZSZERZONYCH I PODSTAWOWYCH WYBRANYCH OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA TERENIE M.ST. WARSZAWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje warium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Warunki szczegółowe: 1.3.1. Wykonawca powinien posiadać specjalistyczne uprawnienia wg programu szkolenia Inspektorów Mostowych w zakresie wykonywania przeglądów podstawowych i szczegółowych obiektów mostowych zgodnie z instrukcjami GDDP Nr DP-T.18M i GDDP Nr DP-T.17 oraz GDDKiA z dnia 17 lipca 2005r. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: Dla części I: co najmniej 30 sztuk przeglądów podstawowych obiektów mostowych, Dla części II: co najmniej 30 sztuk przeglądów podstawowych obiektów mostowych, Dla części III: co najmniej 30 sztuk przeglądów podstawowych obiektów mostowych, Dla części IV: co najmniej 30 sztuk przeglądów podstawowych obiektów mostowych, 1.3.2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione poniżej (bez względu na ilość składanych części): Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Staż (od kiedy posiada odpowiedzenie uprawniania) - Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych prac) 1. - Kierownik projektu - projektant robót mostowych - 1 osoba - 5 lat - 30 przeglądów. 2. - Inspektor mostowy - 2 osoby - 3 lata - 30 przeglądów. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane), wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik Budowy i Kierownicy Robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 1.3.3. W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Wykonawca musi wykazać: 1.3.3.1 Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych) - na każdą część. 1.3.3.2 Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - na każdą część. 1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 1.3.1., 1.3.2., 1.3.3., spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1a do SIWZ. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 b do SIWZ. 2.1.3. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), załącznik nr 2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Do informacji winny być dołączone: kopie uprawnień budowlanych Kierownika projektu - projektant robót mostowych, Inspektor mostowy i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.1.3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 2.1.3., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.1.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), załącznik nr 3-I, 3-II, 3-III, 3-IV Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 2.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.2., 2.1.5. winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach