Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
REGON: 69058767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PRZEGLĄDÓW PRZED SEZONOWYCH POSYPYWAREK typu SCHMIDT i PIASKARKO - SOLAREK typu EPOKE - zadanie Nr 1 - 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Wykonanie przeglądów przed sezonowych posypywarek i piaskarko-solarek zgodnie z formularzami cenowymi Zad. 1-2 Zał. Nr 5 i 6 do oferty i zakresami wykonania przeglądu do zadania Nr 1 i 2 - Zał. Nr 3 i 4 do oferty stanowiącymi Rozdział II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sporządzenie protokołów kontrolnych po wykonaniu przeglądów przed sezonowych do poszczególnych posypywarek i piaskarko-solarek z wyszczególnieniem wszystkich koniecznych napraw i remontów. Protokoły muszą być podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia; 3) udzielą gwarancji na podzespoły mechaniczne użyte do wykonania przeglądu - min. 12 miesięcy. II. Nie dopuszcza się podwykonawstwa. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2). dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a). W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3). oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty. 4). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5). Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić w formularzu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu wyposażonych w licznik Golden River - Marksman 660 zlokalizowanych w m. Krasne na dk 4 i w m. Baryczka na dk 19 (woj. podkarpackie) wraz z wykonaniem pomiarów sprawdzających
Dodano: 2015-12-18 - Naprawy i remonty odśnieżarek wirnikowych typu ZIŁ- D 470 będących w użytkowaniu jednostek terenowych PZDW - Przetarg II - zadanie Nr 2 i 3
Dodano: 2013-11-26 - Naprawy i remonty odśnieżarek wirnikowych typu ZIŁ- D 470 - (6 zadań) będących w użytkowaniu jednostek terenowych PZDW.
Dodano: 2013-11-04 - NAPRAWY i REMONTY POSYPYWAREK i PŁUGÓW ODŚNIEŻNYCH w jednostkach terenowych PZDW - PRZETARG II - ( zadanie 3 i 6 ).
Dodano: 2013-09-05 - NAPRAWY i REMONTY POSYPYWAREK i PŁUGÓW ODŚNIEŻNYCH w jednostkach terenowych PZDW - ( 6 zadań ).
Dodano: 2013-08-08 - Wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa.
Dodano: 2013-01-09 - Naprawy i remonty posypywarek, pługów odśnieżnych i pługów wirnikowych w jednostkach terenowych PZDW - 6 zadań
Dodano: 2012-10-02 - Wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa
Dodano: 2012-03-07 - Wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa
Dodano: 2012-01-31 - Wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym na wybranych ulicach miasta Rzeszowa
Dodano: 2011-09-26