Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów podstawowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Lublin

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów podstawowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych na terenie miasta Lublin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie przeglądu podstawowego, obejmującego drogi publiczne o nawierzchni utwardzonej (jezdnie, chodniki i ścieżki rowerowe) - ok. 458 km dróg. 2. Wykonanie objazdu i wideorejestracji dróg publicznych na terenie miasta Lublin - drogi utwardzone i drogi gruntowe. 3. Zasilenie wykonanej dokumentacji fotograficznej do posiadanego przez Zamawiającego systemu eDIOM. 4. Wykonanie oceny wizualnej stanu nawierzchni dróg publicznych utwardzonych: 4.1. Wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego i wartości użytkowej dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych (z wyłączeniem obiektów mostowych) na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie. Przeglądowi musi być poddana szerokość całego pasa drogowego. Ocena obejmuje wizualną ocenę stanu nawierzchni jezdni, chodników oraz ścieżek rowerowych dla wszystkich odcinków pomiarowych dla danej drogi. 4.2. Ocenę stanu nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych należy wykonać metodą IGPiK (Instrukcja oceny stanu nawierzchni dróg publicznych w miastach, opracowana w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej, Oddział w Krakowie), odnotowując uszkodzenia zgodnie z klasyfikacją ocenianych elementów i podziałem na typy uszkodzeń zawarte w niniejszej instrukcji. 4.3. Uszkodzenia należy rejestrować w postaci geometrii i atrybutów oraz zasilić do bazy danych eDIOM zgodnie ze strukturą tabel z zachowaniem istniejącej topologii. 4.4. Długość odcinków ocenianych powinna zawierać się w przedziale: 50 - 200 m. 4.5. Metodę należy zastosować do oceny stanu nawierzchni utwardzonych: - bitumicznych, - betonowych, - z betonowych elementów drobnowymiarowych (trylinka, kostka betonowa), z kostki kamiennej, brukowca, klinkieru drogowego, płyt drogowych typu MON, kostki prefabrykowanej. 5. Wykonanie przeglądu podstawowego stanu technicznego dróg publicznych o nawierzchni utwardzonej oraz urządzeń infrastruktury drogowej wraz z rejestracją uszkodzeń: ich charakterystykę, częstotliwość, lokalizację oraz geometrię (spękania pojedyncze, spękania siatkowe, odkształcenia typu: łaty i wyboje, sfalowania, ubytki ziaren i lepiszcza, koleiny, itp.). 6. Wykonanie opracowania (dla ocenianych dróg publicznych) zawierającego: 6.1. Karty inwentaryzacyjne stanu nawierzchni jezdni (wzór 1) i stanu chodnika (wzór 2), na których znajduje się symbolika uszkodzeń oraz miejsce na szkic - zgodnie z instrukcją IGPiK - na szkicu należy nanieść uszkodzenia wraz z podaniem ich wielkości (mb, m2), miejsca uszkodzeń (po prawej, lewej stronie ulicy, przy krawężniku, w środku jezdni) oraz lokalizacji uszkodzeń względem stałych punktów uznanych jako referencyjne: - zaleca się specjalne oznaczenie uszkodzeń (z wykrzyknikiem) miejsc szczególnie niebezpiecznych dla użytkowników (wybojów, zapadnięć, degradacji, zapadniętych kratek ściekowych), - karty inwentaryzacyjne należy dostarczyć Zamawiającemu w postaci elektronicznej i wydruk w ilości 1 szt.. 6.2. Zsumowanie uszkodzeń w tabelach (tabela 2 - dla jezdni, tabela 3 - dla chodników) - zgodnie z instrukcją IGPiK. 6.3. Protokoły z przeglądu dróg utwardzonych (w postaci elektronicznej i wydruku w formacie A4 w ilości 1 szt.) obejmujący: - informacje ogólne ocenianego odcinka drogi z podaniem lokalizacji, numeru, nazwy ulicy, danych o osobie dokonującej przeglądu, - ocenę stanu jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, poboczy, rowów odwadniających i skarp, oznakowania pionowego i poziomego oraz innych obiektów znajdujących się w pasie drogowym danej drogi, - zalecenia, - wizualną ocenę stanu nawierzchni jezdni dla wszystkich odcinków pomiarowych dla danej drogi oddzielnie, - wizualną ocenę stanu nawierzchni chodników oraz ścieżek rowerowych dla wszystkich odcinków pomiarowych dla danej drogi, 6.4. Wizualizację wyników oceny jezdni, chodników oraz ścieżek rowerowych w postaci map tematycznych w systemie eDIOM, będącym w użytkowaniu Zamawiającego. 6.5. Wydruk mapy wyników oceny stanu na tle systemu referencyjnego w skali 1:20000, umożliwiającej czytelne przedstawienie wyników przeglądów. Należy wykonać 2 szt. wydruku: - stanu nawierzchni jezdni z podziałem na oceniane odcinki od 50-200 m, - drogi wielojezdniowe winny być ocenione dla każdej jezdni oddzielnie, - jeżeli występują duże różnice w stanie nawierzchni jezdni poszczególnych pasów ruchu winny być one oceniane dla każdego pasa ruchu oddzielnie. 7. Wykonanie objazdu wraz z wideo rejestracją ocenianych dróg oraz zasilenie dokumentacji fotograficznej z objazdu do bazy danych eDIOM będącej w posiadaniu Zamawiającego. 8. Zasilenie do bazy danych eDIOM informacji o uszkodzeniach nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych z odwzorowaniem do istniejącej topologii. 9. Uzupełnienie w bazie eDIOM wpisów dotyczących przeglądów okresowych w odpowiednich tabelach Książki Drogi. 10. Sporządzenie zestawienia zbiorczego dotyczącego oceny stanu nawierzchni jezdni/chodników dla dróg poddanych kontroli (w postaci elektronicznej - pliki edytowalne i wydruku w ilości 1 szt.). 11. Import punktów objazdów do ISDP (INTERNETOWEGO SERWERA DANYCH PRZESTRZENNYCH) firmy ISPIK będącego w posiadaniu Zamawiającego i wykonanie przeglądarki zdjęć objazdów w postaci aplikacji internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną