Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów budowlanych znajdujących się w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4, będących jednocześnie przeglądem rocznym obiektów budowlanych oraz instalacji, przewodów i urządzeń.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów budowlanych znajdujących się w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenach administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3 i 4, będących jednocześnie przeglądem rocznym obiektów budowlanych oraz instalacji, przewodów i urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania 593 obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz §4 - §6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836) zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości na terenie Obszarów Administracyjnych (UO) nr 1, 2, 3 i 4, będących jednocześnie przeglądami rocznymi w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz §4 - §5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836). Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowej winny zawierać określenie: 1. stanu technicznego elementów budynku, z wyłączeniem instalacji elektrycznych i odgromowych, które wykonuje zamawiający, 2. rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów, o których mowa w pkt.1, 3. zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania, 4. metod i środków użytkowania elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, 5. zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych. Jednocześnie protokół z kontroli winien zawierać wszystkie wskazania z art. 62a Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz w treści nazwy protokołu przywołać informację, iż przedmiotowa kontrola stanowi tym samym roczną kontrolę. Wzór protokołu z przeglądu technicznego obiektu stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Do protokołów z przeglądów okresowych należy dołączyć dokumentację graficzną obejmującą: - fotografie obiektu, - plan sytuacyjny z naniesieniem głównego kurka gazu, głównego wyłącznika prądowego, lokalizacji głównego wodomierza, zaworu odcinającego instalację wewnętrzną wodociągową i ich fotografie, Protokoły według załączonych wykazów dla budynków adresowych z UO nr 1, 2, 3 i 4 wraz z dokumentacją graficzną należy sporządzić po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i wersji elektronicznej (format doc, pdf) zapisanej na nośniku danych informatycznych oraz przesłanej na adres e-mail: przegladytt@nieruchomoscigda.pl. Z uwagi na fakt, że przeglądy będą stanowiły podstawę do kwalifikowania obiektów do planów remontów rocznych i wieloletnich, należy uwzględnić w nich stopień zużycia elementów i pilność remontów. W przypadku stwierdzenia występowania zagrożenia dla użytkowników obiektu lub jego otoczenia należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie służby techniczne Zamawiającego. Protokoły z przeglądów wraz z załącznikami należy sukcesywnie przekazywać inspektorom nadzoru wskazanym przez Zamawiającego. Powyższy protokół wraz z dokumentacją będzie stanowił załącznik do Książki Obiektu Budowlanego. Osoby przeprowadzające przegląd i podpisujące się pod protokołami muszą posiadać wymagane przepisami uprawnienia. Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości na terenie UO nr 1, 2, 3 i 4 przedstawiony jest w załączniku nr 1 zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 2 200,00 zł, - w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 2 100,00 zł, - w przypadku składania oferty na zadanie 3 – 2 300,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnego za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie: a) 1 osoby na każdą część posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającej uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) 1 osoby na każda część posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającej uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5. Złożyć Formularze cenowe na wybrane Obszary Administracyjne [Zadanie 1 – UO 1 i 3; Zadanie 2 – UO 2; Zadanie 3 – UO 4 ], które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego. 6. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 7. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach