Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów okresowych aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2010-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów okresowych aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie przeglądów okresowych aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, obejmujący 31 zadań w miejscu zainstalowania aparatury medycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1-krotne wykonanie przeglądu technicznego każdego urządzenia w zadaniach od nr 1 do nr 30, oraz 4- krotnego przeglądu technicznego urządzeń dla zadania nr 31. W ramach przeprowadzonej usługi, wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu umowy tj. świadczenie usług serwisowych aparatów medycznych wyszczególnionych w załączniku nr 3 zgodnie z zaleceniami producenta, dokumentacją techniczną i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów BHP. W zakres przedmiotu umowy wchodzi przeprowadzanie przeglądów okresowych zgodnie z częstotliwością i terminem wykonania podanymi przez Zamawiającego, z uwzględnieniem: - kontroli zużycia części mechanicznych, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, - sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia, - wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu typu żarówka, bateria, akumulator, bezpiecznik. - sprawdzenie i regulacja parametrów pracy aparatu zgodnie z danymi podanymi przez producenta, - konserwacja części mechanicznych polegająca na oczyszczeniu i przesmarowaniu zgodnie z zaleceniami producenta, - ocena stanu technicznego urządzenia pod kątem ewentualnych napraw i remontów z podaniem szczegółowej kalkulacji części zamiennych i robocizny, - sporządzenie dokumentu będącego podstawą dopuszczenia urządzenia do eksploatacji bądź wycofania z eksploatacji (typu Orzeczenie Techniczne, Certyfikat Zgodności, Świadectwo Dopuszczenia itp.). - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie kwalifikujących się do naprawy. Po wykonaniu powyższych czynności Wykonawca ma obowiązek sporządzić Raport Serwisowy lub inny równoważny dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności wraz z wyszczególnieniem części zamiennych oraz określeniem czy sprzęt jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach