Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej napadu, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków w czterech budynkach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej napadu, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków w czterech budynkach będących w administrowaniu Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie comiesięcznych przeglądów, napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznej, alarmowej, centralnego ogrzewania (bez kotła gazowego) oraz ciepłej wody i klimatyzacji i klimatyzacji w budynku Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, przepompowni ścieków i instalacji elektrycznej, alarmowej w Kaplicy, a także przeglądy i konserwacja instalacji elektrycznej, alarmowej i napadu oraz urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych toalet publicznych na Skwerze im. PCK przy ul. Małcużyńskiego i przy ul. Piekiełko w Słupsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100) w terminie do dnia 12 listopada 2009r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80124037701111000040698322.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt. 1, 2, 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kserokopią poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia takich jak: a) koncesja MSWiA, b) licencja dla każdego pracownika osobno, c) uprawnienia do montażu systemów alarmowych w klasie SA 3, SA 4, d) świadectwo bezpieczeństwa osobowego, e) uprawnienia SEP do 1 kW, stanowiącym załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: usuwanie awarii stawka za roboczogodzinę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach