Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
ul. Młyńska 10 10
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
REGON: 00030643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądów, napraw aparatury medycznej i urządzeń technicznych znajdujących się w Szpitalu Specjalistycznym oraz Pracowniach i Poradniach Specjalistycznych w Nowym Sączu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przeglądów, napraw aparatury medycznej i urządzeń technicznych znajdujących się w Szpitalu Specjalistycznym oraz Pracowniach i Poradniach Specjalistycznych w Nowym Sączu - 26 zadań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: - zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem na podstawie - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). 2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pismem zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio do danego zadania. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie (np. listem referencyjnym). - posiadanie aktualnych uprawnień osób biorących udział w realizacji zamówienia ( certyfikaty lub zaświadczenia ze szkoleń uprawniających do obsługi serwisowej urządzeń wymienionych w zadaniach nr 1 do 26. Dokumenty upoważniające do wykonywania przeglądów i napraw przedmiotowych urządzeń należy załączyć odpowiednio do każdego zadania (na dokumencie należy zaznaczyć, którego zadania dotyczą jak i której pozycji w danym zadaniu) 3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . 4. Aktualne dokumenty upoważniające do wykonywania przeglądów i napraw przedmiotu zamówienia przedstawione odpowiednio do oznaczonych zadań - zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w części II Wymagania wobec Wykonawców akapit 2). 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - odpowiednio do danego zadania - zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w części II Wymagania wobec Wykonawców akapit 2). Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA NAPRAWY 2 SZTUK OPTYK PRODUKCJI STORZ
Dodano: 2016-07-22 - PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-06-09 - Okresowe przeglądy techniczne aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-07 - USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH
Dodano: 2016-05-19 - Wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-05-11 - USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług serwisowych okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2016-04-15 - Okresowe przeglądy techniczne aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług polegających na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-07