Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw central klimatyzacyjnych, central klimatyzacyjno-grzewczych oraz agregatów chłodniczych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw klimatyzatorów i Wykonanie przeglądów konserwacyjnych i napraw central klimatyzacyjnych, central klimatyzacyjno-grzewczych oraz agregatów chłodniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika nr 5 do Specyfikacji - formularzu cenowym, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przeglądy i konserwacje odbywać się będą jeden raz w miesiącu w terminie ustalonym z pracownikiem Działu Technicznego. Po wykonaniu bieżących napraw, przeglądów i konserwacji wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, osoby uprawnione mają obowiązek zgłoszenia się do administracji Działu Technicznego z wykazem przeprowadzonych czynności. W wykazie powinny być wyszczególnione wykonywane czynności wraz z datą wykonania ich oraz osobami które wykonywały te czynności. Ilość klimatyzatorów w trakcie trwania umowy serwisowej może ulec zmianie Rozliczenie prac dodatkowych na podstawie kosztorysu powykonawczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Deklaracja obiektywności i poufności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
Dodano: 2024-03-19 - Usługi przeglądów eksploatacyjnych pojazdów i maszyn należących do Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” z podziałem na części.
Dodano: 2024-03-08 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-02-06 - Remont Wytwórni Mas Bitumicznych (WMB) polegający na naprawie suszarki
Dodano: 2023-12-16 - „Wymiana części myjni automatycznej typu: MOBY DICK TANK pojazdów kołowych i gąsienicowych w budynku nr 39 przy ul. 7 Pułku Strzelców Konnych 1 w m. Biedrusko”
Dodano: 2023-10-02 - AD/ZP/53/23 Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).
Dodano: 2023-06-01 - AD/ZP/53/23 Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).
Dodano: 2023-05-04 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2023-04-02 - Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania 5 wagonów retro osobowych o numerach 025 238, 026 683, 026 221, 024 450, 026 711oraz Wykonanie czynności trzeciego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
Dodano: 2023-02-23 - Usługi przeglądów eksploatacyjnych pojazdów i maszyn należących do Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” z podziałem na części
Dodano: 2023-02-16