Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu oraz czyszczenie osadników zamontowanych na obiektach Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu oraz czyszczenie osadników zamontowanych na obiektach Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych separatorów substancji ropopochodnych, separatorów tłuszczu oraz czyszczenie osadników. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych separatorów zamontowanych na obiektach Zamawiającego: 1) separator PSW Lamela 40/400 - 3 m3 oraz osadnik piasku - 2m3 usytuowany na parkingu przy Stadionie Narodowym Rugby przy ul. Górskiego 10 w Gdyni, 2) separator oleju PSW Lamela 15/250 - 3 m3 oraz osadnik piasku – 5m3 usytuowany na parkingu Gdyńskiego Centrum Sportu przy ulicy Olimpijskiej 5/9 w Gdyni, 3) separator oleju ECO II NG 3/1,3 koalescencyjny - 3 m3 usytuowany przy Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej 5 w Gdyni, 4) separator PSW Lamela 10/100 - 3 m3 oraz osadnik piasku – 4 m3 usytuowany przy Ośrodku Hipoterapii przy ulicy Spółdzielczej 4 w Gdyni, 5) separator oleju typu K20/4000 - 4 m3 usytuowany na parkingu boiska przy ulicy Nauczycielskiej w Gdyni, 6) separator tłuszczy STC 15/3500 - 4 m3 usytuowany przy Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej 5 w Gdyni, 7) separator oleju Unicon Unisep 60/600 - 6 m3 oraz osadnik piasku - 8 m3 usytuowany na Przystani jachtowej Marina Gdynia przy ul. Jana Pawła II 13 A w Gdyni. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przewietrzenie studzienek separatorów, 2) usunięcie zgromadzonych zanieczyszczeń, 3) odpompowanie zawartości separatorów przy pomocy pojazdu specjalistycznego oraz dokładne oczyszczenie ścian studzienki separatorów za pomocą myjek ciśnieniowych o ciśnieniu do 200 bar, 4) czyszczenie filtrów za pomocą myjek ciśnieniowych o ciśnieniu do 200 bar oraz w przypadku zauważenia uszkodzeń poinformowanie Zamawiającego o konieczności ich wymiany, 5) transport odpadów do neutralizacji, 6) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych, 7) nalanie wody do studzienek separatorów aż do przelewu, 8) dokonanie wpisu do dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) urządzenia, 9) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji w szczególności karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadu po czyszczeniu przez koncesjonowany zakład odpadów oraz protokołów z czyszczenia separatorów wraz z dokumentacją fotograficzną, 10) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń, 5. W przypadku separatora oleju usytułowanego na Przystani jachtowej Marina Gdynia przy ul. Jana Pawła II 13 A w Gdyni, przy wysokim stanie wody w zatoce Gdańskiej wylot separatora oleju jest poniżej lustra wody. W takim przypadku do wykonania przeglądu i oczyszczenia separatora konieczne jest zamknięcie wlotu odpływu np. poprzez korek tzw. pneumatyczny o średnicy pomiędzy 200 – 350mm. Przy wysokim poziomie wody w zatoce w celu zaślepienia wylotu studni może być konieczna współpraca z nurkiem. 6. Dojazd do separatora oleju usytułowanego przy Ośrodku Hipoterapii przy ulicy Spółdzielczej 4 w Gdyni jest utrudniony z uwagi na most, który pozwala przejechać samochodem o wysokości do 3 metrów. Dojazd wyższym sprzętem jest możliwy nieutwardzoną drogą leśną. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia wraz z terenami przyległymi, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Powyższe prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP oraz zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 519 z późn. zm.) i ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 z późn. zm.). 9. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za wykonywanie usług zgodnie z ww. przepisami oraz ewentualne skutki z powodu ich niedotrzymania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 11. Wykonawca po każdym wykonaniu przeglądu konserwacyjno-serwisowego zgłosi Zamawiającemu zakończenie prac i zobowiązany jest do sporządzenia protokołu przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie kwalifikacje, skierowaną/e przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi jej/ich uprawnienia do wykonywania danych czynności. 12. W ramach prowadzonych czynności Wykonawca jest zobowiązany do wskazania ewentualnych usterek, których nie można usunąć w trybie usługi konserwacyjno-serwisowej. Wykonawca sporządza szczegółowy opis usterek wraz z wskazaniem ich lokalizacji oraz podaniem czy usterki dotyczą wad i usterek powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą własnego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi. 14. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed rozpoczęciem usług objętych przedmiotem zamówienia uzgodnić z Zamawiającym termin wykonania prac, ze względu na to, że prace realizowane będą na terenie czynnych obiektów. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonaniu poszczególnych czynności. 15. Przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiający uprawniony jest do kontroli wykonywania przez wykonawcę usług objętych przedmiotem zamówienia. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i awarie wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 17. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 21. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 22. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 23. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90913000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, b) składa pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną