Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2010 roku, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 litera C Ustawy Prawo Budowlane

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323215 , fax. 022 6327242
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
    ul. gen. Józefa Bema 70 70
    01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323215, fax. 022 6327242
    REGON: 00066584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów kominiarskich w budynkach będących w 100% własnością m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Administracje: Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w 2010 roku, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 litera C Ustawy Prawo Budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeglądy kominiarskie w 3 822 lokalach (mieszkalnych, użytkowych i siedzibach własnych), w budynkach w obrębie Administracji Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa, zgodnie z wykazem i harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do s.i.w.z. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Badania techniczne istniejących przewodów kominowych: a. dymowych b. spalinowych c. wentylacyjnych 2. Podanie ewentualnych przyczyn wadliwego działania przewodów kominowych i kanałów. 3. Czyszczenie i ewentualne udrażnianie przewodów kominowych kulą. 4. Uzyskanie potwierdzeń od najemców, bądź dozorców o wykonanej usłudze. 5. Kontrolę wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu. 6. Sporządzanie protokółu z dokonanego przeglądu, który powinien zawierać: - wskazanie sposobu usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, - opinię na temat usunięcia usterek z poprzedniego przeglądu, - szczegółową inwentaryzację graficzną wszystkich przewodów i połączeń wraz z ich opisem, podpisaną przez osobę sporządzającą i z oznaczeniem numeru protokołu, którego dotyczy. Do protokołu musi być dołączona, w formie graficznej ze szczegółowym opisem, inwentaryzacja kominów potwierdzona przez wykonawcę z oznaczeniem do którego protokołu jest załącznikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713154106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tzn.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych w zakresie przeglądów przewodów kominowych, zgodnie z załączonym do s.i.w.z. zakresem robót, o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000 zł każda, 3) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje ww. osobą, a będzie korzystał w tym zakresie z potencjału osobowego innych podmiotów, wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osoby bądź osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2): wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (z treści wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego). 4. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3): a) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim, b) w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na potencjale osobowym innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, wymagane warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2) i 3) mogą spełniać łącznie. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicą terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (wystawione w terminach, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2), potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 niniejszej Specyfikacji, sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach