Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów i prac konserwatorskich zespołów prądotwórczych zainstalowanych w Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2012-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów i prac konserwatorskich zespołów prądotwórczych zainstalowanych w Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przeglądów i prac konserwatorskich zespołów prądotwórczych zainstalowanych w Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim w Olsztynie, ciągła konserwacja zespołów prądotwórczych w pełnym zakresie oraz reakcja na zgłoszenie awarii w czasie dostosowanym do potrzeb użytkowników. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: a) Raz na 3 miesiące sprawdzenie poprawności działania agregatu i związanych z nim instalacji. b) Wszystkie okresowe przeglądy techniczne, w tym obejmujące wymianę oleju smarnego wchodzą w koszt konserwacji (z wyjątkiem kosztów materiałów eksploatacyjnych). c) Przez całą dobę, siedem dni w tygodniu powinien być dostępny telefon serwisowy w celu udzielenia wyjaśnień i porad mających na celu odręczne usuwanie przez obsługę Użytkownika ewentualnych niesprawności agregatu. d) Jeżeli niesprawności nie daje się odręcznie usunąć przez obsługę użytkownika lub jest to niesprawność drobna nie mająca istotnego wpływu na pracę zespołu prądotwórczego, termin przyjazdu serwisu jest wzajemnie uzgadniany. e) Jeżeli niesprawność nie daje się odręcznie usunąć i konieczna jest interwencja serwisu, przyjazd serwisu następuje w ciągu 10 godzin od daty zgłoszenia. f) Usuwanie drobnych niesprawności wchodzi w zakres konserwacji. g) Jeżeli do usunięcia niesprawności potrzebne są części zamienne, których zamienniki są w powszechnym obrocie towarowym, a ich koszt nie przekracza 25% kwartalnego wynagrodzenia, koszt usunięcia awarii wchodzi w zakres konserwacji. h) Jeżeli do usunięcia niesprawności potrzebne są części specjalistyczne lub ich koszt przekracza 25% kwartalnego wynagrodzenia, sposób i koszt usunięcia awarii jest wzajemnie uzgadniany. i) Do każdego agregatu należy założyć książkę eksploatacyjną zespołu prądotwórczego - książkę dostarcza ekipa serwisowa. Raz na kwartał należy spisać protokół z wykonanych prac konserwacyjnych. j) W przypadku nieuzasadnionego wezwania koszt przyjazdu oraz koszt pracy serwisantów pokrywa Zamawiający. 3. Zakres prac konserwacyjnych wykonywanych przez ekipę serwisową raz na kwartał. a) przegląd silnika zgodnie z Warunkami Technicznymi; b) przegląd instalacji elektrycznej zespołu prądotwórczego; c) pomiary elektryczne ochronne - raz na 12 miesięcy; d) przegląd instalacji paliwowej, układu wentylacyjnego, wydechowego; e) przegląd układów sterowania i ewentualne regulacje silnika i prądnicy; f) próba obciążeniowa po uzgodnieniu z kierownictwem obiektu; g) wymiana elementów filtrujących i płynów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta. 4. Wykonawca na własny koszt dostarczy niezbędne części i materiały do przeprowadzenia prac konserwacyjnych oraz udzieli na nie gwarancji na okres wyznaczony przez producenta. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 6. Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały powinny posiadać zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach