Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów i napraw bieżących 13 szt. solarek, 16 szt. pługów lemieszowych i 11 szt. pługów wirnikowych (Unimog, Reform i Multikar).

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103984, 022 8706549 , fax. 022 8190412, 022 3231117
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103984, 022 8706549, fax. 022 8190412, 022 3231117
    REGON: 01751157500108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów i napraw bieżących 13 szt. solarek, 16 szt. pługów lemieszowych i 11 szt. pługów wirnikowych (Unimog, Reform i Multikar).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przeglądów i napraw bieżących 13 szt. solarek, 16 szt. pługów lemieszowych i 11 szt. pługów wirnikowych (Unimog, Reform i Multikar).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wymaga się aby Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonania napraw kompleksowych (głównych- odtwarzających pełną sprawność środka trwałego) co najmniej 6 sztuk solarek, oraz wykonania napraw bieżących co najmniej 10 szt. solarek i 10 pługów o łącznej wartości 50 000,00 zł. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie. 2. Wymaga się aby wykonawca dysponował zakładem (punktem) serwisowym w odległości nie większej niż 300 km od siedziby Zamawiającego oraz co najmniej 2 brygadami serwisowymi wyposażonymi w samochody serwisowe. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2. spełniają łącznie. 3. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 3. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 Instrukcji dla Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie. 3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 6.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz punktów serwisowych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach