Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-3/17

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 485 200 , fax. 814 485 201
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 485 200, fax. 814 485 201
    REGON: 28871600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-3/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia) określonej w 10 zadaniach (ofertach częściowych): Zadanie nr 1 – Przeglądy i konserwacje systemów przeciwpożarowych. Zadanie nr 2 – Przeglądy i konserwacje systemów alarmowych. Zadanie nr 3 – Przeglądy i konserwacje stacji transformatorowych. Zadanie nr 4 – Przeglądy i konserwacje urządzeń transportu bliskiego. Zadanie nr 5 – Przeglądy i konserwacje kotłowni i wymiennikowni. Zadanie nr 6 – Przeglądy i konserwacje wentylacji, klimatyzacji z automatyką. Zadanie nr 7 – Przeglądy i konserwacje systemów detekcji gazu. Zadanie nr 8 – Przeglądy instalacji gazowych i wentylacyjnych. Zadanie nr 9 – Przeglądy i konserwacje bram i zapór drogowych. Zadanie nr 10 – Przeglądy i konserwacje fontanny. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr od 1.1 do 1.10 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr od 5.1 do 5.10 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 6.W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie 10 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający przewiduje dla każdego zadania oddzielnie możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach podobnych do zamówienia podstawowego, w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zamówienia podstawowego. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy (-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 11.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowej umowy, przez cały okres jej obowiązywania, zobowiązuje się do utrzymania liczby oraz poziomu kwalifikacji i doświadczenia zadeklarowanych w Formularzu oferty osób, którym zostanie powierzona realizacja usługi wynikającej z przedmiotowej umowy. 12.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 13.Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14.Obowiązek zatrudnia osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcę, a także podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach