Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów i konserwacji bram automatycznych zainstalowanych w obiektach Centrali Narodowego Banku Polskiego przy ulicy Świętokrzyskiej 11/21 oraz Siedmiogrodzkiej 5a.

Narodowy Bank Polski - Departament Ochrony ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6531783 , fax. 022 8265586
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Ochrony
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6531783, fax. 022 8265586
    REGON: 00000222300019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów i konserwacji bram automatycznych zainstalowanych w obiektach Centrali Narodowego Banku Polskiego przy ulicy Świętokrzyskiej 11/21 oraz Siedmiogrodzkiej 5a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przeglądów i konserwacji bram automatycznych zainstalowanych w obiektach Centrali Narodowego Banku Polskiego przy ulicy Świętokrzyskiej 11/21 oraz Siedmiogrodzkiej 5a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co oznacza, że posiadają koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonali lub wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie usługi polegające na konserwacji bram, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ . 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia , o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach