Przetargi.pl
Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wykonaj w ramach zadania „Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta” – etap II

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wykonaj w ramach zadania „Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta” – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wykonaj w ramach zadania „Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta” – etap II Wspólny słownik zamówień (CPV): 32.40.00.00-7 Sieci; 32.50.00.00-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne; 51.00.00.00-9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego); 45.00.00.00-7 Roboty budowlane; 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym specyfikacji wykonania i odbioru robót) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę lub skutecznym zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę/rozbiórkę, 2) realizację robót budowlanych, usług i dostaw dla użytkownika systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji (w tym jego konfiguracja z istniejącym systemem oraz uruchomienie), 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w oparciu o warunki zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym oraz warunki określone przez Zamawiającego. II. System monitoringu wizyjnego miasta dla etapu II przewiduje: 1) Budowę 17 nowych punktów kamerowych; a) 17 kamer obrotowych; b) 4 kamery stałopozycyjne 2) Budowę koniecznej infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej; 3) Wykonanie następujących opracowań: a) Opracowania geodezyjne (mapy zasadnicze, mapa do celów projektowych wraz z danymi z ewidencji gruntów o właścicielach nieruchomości objętych inwestycją); b) Dokumentacji projektowej, składającej się z: - Projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ; - Dokumentacji dla zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki (w razie konieczności); - Projektów wykonawczych dla poszczególnych branż; - Projektu sieci transmisji danych; - Projekt organizacji ruchu na czas budowy. c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. 4) Wykonanie następujących czynności związanych z dokumentacja projektową: a) Aktualizacja lub uzyskanie zapewnień dostawy mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci oraz warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia; b) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, sprawdzeń, decyzji, opinii oraz pozwoleń: (w tym pozwolenia konserwatorskiego); c) Przygotowanie wniosków do Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wydanie stosownych decyzji/pozwoleń w razie konieczności; d) Przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych dokumentów wymienionych w ppkt b) w terminie umożliwiającym ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego; e) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu kolidującego z inwestycją (w razie konieczności); f) Uzyskanie decyzji na usunięcie drzewa lub krzewu będących pod ochroną (w razie konieczności); g) Sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie z punktu widzenia kompletności przedmiotu zamówienia lub jego części składowej; h) Uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego) - w razie konieczności; i) Na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/urządzeń/wyposażenia/technologii robót; j) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę opracowania; k) Dołączenie do dokumentacji projektowej szczegółowej specyfikacji technicznej wydanej przez producenta i kart katalogowych potwierdzających parametry techniczne zaoferowanych rozwiązań sprzętowych. 5) Wykonanie następujących czynności na etapie realizacji robót: a) Budowę nowych punktów kamerowych wraz z konieczną infrastrukturą telekomunikacyjną i elektroenergetyczną: - Skrzyżowanie ul. Czerwińskiego, ul. Czechowa i pl. Raciborskiego (4.53), - Teren MOSiR przy ul. Skarbowej 4.67 (1), 4.67(2), - Skrzyżowanie ul. Stolarskiej z ul. Piastowską (4.57), - Skrzyżowanie ul. Kozielskiej z ul. Gliwicką (4.1), - Skrzyżowanie ul. Armii Krajowej z łącznikiem ul. Kozielskiej (4.6), - Skrzyżowanie łącznik Kozielska z ul. Kozielską (4.7), - Skrzyżowanie ul. Kozielska z ul. Koszykową (4.14), - Skrzyżowanie ul. Damrota z ul. Matejki (4.18), - Skrzyżowanie ul. Damrota z ul. Powstańców Śląskich z Pl. Wolności (4.19), - Skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul. Harcerską (4.24), - Skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul Pionierów (4.25), - Skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. Wojska Polskiego (4.26), - Skrzyżowanie Al. Wojska Polskiego, Al. Lisa z Al. Armii Krajowej (4.33), - Skrzyżowanie ul. Krzywoustego z ul. Chodkiewicza (4.36), - Skrzyżowanie ul. Kośnego z ul Korfantego (4.37), - Skrzyżowanie ul. Mieszka I z ul. Przemysława II (4.38). Uwaga! Zamawiający rezygnuje z wykonania punktu kamerowego przy skrzyżowaniu ul. Armii Krajowej z ul. Młyńską (4.5) wyszczególnionego w programie funkcjonalno-użytkowym. Zamawiający ułożył w trakcie realizacji przebudowy ul. Wojska Polskiego w obrębie remontowanego pasa drogowego kanalizację z rur RHDPEk 50 dla zasilania punktów kamerowych: 4.24 - skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul. Harcerską (dla ZK-341) – oznaczono w dokumentacji kolorem niebieskim i 4.25 skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego z ul. Pionierów (dla ZK 2248) – oznaczoną w dokumentacji kolorem niebieskim. Dodatkowo ułożono kanalizację dla zasilania punktu kamerowego od przyłącza ZK 2248 do pasa zieleni przy ul. Pionierów. b) Dokonanie konfiguracji i uruchomienia całej sieci monitoringu (wszystkich zabudowanych urządzeń); c) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego: dwóch administratorów systemu i 10 operatorów stanowisk nadzoru wizyjnego: - Zakres szkolenia administratora systemu musi obejmować oprócz administrowania systemem także zaawansowaną obsługę i użytkowanie systemu monitoringu wizyjnego - uzyskana wiedza musi im umożliwiać przeprowadzenie podstawowego szkolenia dla operatorów, - Do przeprowadzenia szkolenia teoretycznego Zamawiający udostępni własne pomieszczenie, - Szkolenie praktyczne musi odbywać się w grupach dwuosobowych w istniejącym centrum monitoringu. d) Wykonanie w okresie udzielonej gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych (co najmniej raz na pół roku) wszelkich zabudowanych urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych oraz wykonanie czynności konserwujących tych urządzeń warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 6) Wykonanie następujących czynności na etapie szkolenia: a) Przygotowanie materiałów szkoleniowych tj. instrukcji administratora systemu oraz operatora stanowiska systemu monitoringu wizyjnego; b) Przekazanie uczestnikom szkolenia certyfikatów jego ukończenia. 7) Informacje do fazy projektowania: a) Dokumentacja musi być opracowana w sposób kompleksowy i zgodny z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami SIWZ, przy czym w przypadku zmiany w trakcie wykonywania zamówienia przepisów prawa, norm, normatywów, wzorów, instrukcji lub wytycznych mających zastosowanie do opracowań i czynności składających się na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania tych opracowań i czynności do wprowadzanych zmian; b) Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu na służyć; c) Dokumentacja powinna być wewnętrznie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, które zapewnią wydatkowanie środków publicznych z zachowaniem zasad celowości i oszczędności przy jednoczesnym uzyskaniu najlepszych efektów; d) Dokumentacja powinna być wykonana oraz sprawdzona przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, biorąc pod uwagę specyfikę projektowanego obiektu budowlanego; e) Dokumentacja wykonawcza musi w szczególności zawierać schemat blokowy całego systemu wraz z zestawieniem urządzeń, elementów wchodzących w skład systemu monitoringu; f) Projekt opisujący sieć transmisji danych ma zawierać w szczególności: adresację urządzeń, sposób konfiguracji urządzeń, schematy logiczne i funkcjonalne sieci wraz z czytelnym oznakowaniem kabli, opis montażu urządzeń w szafie/ach teletechnicznej/ych itd.; g) Podczas opracowania dokumentacji projektowej należy uwzględnić uwagi każdego z Zarządców/ Właścicieli obiektów odnośnie do wytycznych planowanych robót i instalacji urządzeń; h) Opracowaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w 2 egz. celem weryfikacji i zatwierdzenia. Zamawiający w celu weryfikacji i zatwierdzenia przedstawionej dokumentacji może powołać podmiot opiniujący w postaci eksperta/pełnomocnika ds. technicznych. Nie dopuszcza się realizacji przedmiotowej inwestycji bez zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego; i) Opracowania składające się na przedmiot zamówienia należy skompletować dla Zamawiającego w ilości - opracowania geodezyjne - 1 egz. - dokumentacja projektowa, składająca się z:  projektu budowlanego złożonego z części: - 1 egz.  projektu zagospodarowania terenu;  projektu architektoniczno – budowlanego;  zbioru wszystkich niezbędnych dokumentów formalno-prawnych;  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;  dokumentacji do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub dla obiektów do rozbiórki - 2 egz.  projektów wykonawczych dla poszczególnych branż - 2 egz.  projektu organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz.  przedmiarów robót dla branż jw. - 2 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla branż jw. - 2 egz. Powyższe ilości egzemplarzy nie uwzględniają ilości opracowań niezbędnych do uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji (w tym administracyjnych) itp. j) Dodatkowo niżej wymienione opracowania winne być przygotowane i przekazane każde osobno Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w 2 egz. z odpowiednimi opisami: - mapa do celów projektowych oraz dodatkowo mapa z projektem zagospodarowania terenu – w formacie .pdf oraz w formacie umożliwiającym edycję w programie AUTOCAD lub w innym kompatybilnym z nim - pliki .dwg, - projekt budowlany ze zbiorem dokumentów formalno-prawnych (z wyjątkiem wypisu i wyrysu z m.p.z.p., wypisów z rejestru gruntów oraz załączników graficznych do uzyskanych warunków i uzgodnień), projekt wykonawczy wszystkich branż, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż, przedmiar robót wszystkich branż – każde z wymienionych opracowań umieszczone w osobnym katalogu - w formacie .pdf i dxf III. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:  budowa sieci przewodowej monitoringu wizyjnego miasta,  budowa sieci bezprzewodowej monitoringu wizyjnego miasta. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z warunkami technicznymi i mapami uzgodnień zasadniczych sporządzony przez: mgr inż. Damiana Florka zamieszczonymi wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić koszty związane z okolicznością, w której rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. V. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. VI. UWAGA‼! Zamawiający informuje, że zadanie jest realizowane jako kolejny etap budowy monitoringu miasta Kędzierzyn-Koźle, dlatego zastosowane rozwiązania muszą być kompatybilne z już istniejącymi, tak aby wykonywany w ramach niniejszego postępowania monitoring miasta działał należycie, zgodnie z jego przeznaczeniem. VII. Uwagi uzupełniające do przedmiotu zamówienia: 1) Należy dokonać aktualizacji wszystkich warunków przyłączeniowych i uzgodnień (w razie konieczności); 2) Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia ryczałtowego wykona wszelkie czynności, które są obiektywnie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia; 3) W przypadku, gdy dokumentacja projektowa opracowana w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonania robót lub wykonania określonego elementu, mającego wpływ na realizację przedmiotu umowy, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów lub urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wcześniejszego uzgodnienia tych elementów z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1.Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.4.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt. 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 6.5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 7. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia (niepodleganie wykluczeniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach