Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” poprzez wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w ramach zadania budżetowego (...)

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    Armii Krajowej 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 013268770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” poprzez wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w ramach zadania budżetowego (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres prac: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica” poprzez wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w ramach zadania budżetowego „Projekt i przebudowa ulicy Andriollego „bis” pomiędzy ul. Andriollego i ul. Staszica”Zadanie obejmuje działki o nr ewidencyjnym 163/7, 163/8, 163/9, 163/10, 163/11, 163/12, 163/13, 167.3.2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załączona do przetargu.3.3 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,2) uzgodnienie wszelkich rozwiązań nie objętych dokumentacją projektową z Zamawiającym3) regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,4) oczyszczenie i modernizacja istniejącego systemu odwodnienia, 5) opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 6) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,7) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 8) odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,9) przygotowanie czasowej organizacji ruchu,10) utylizacja powstałych w trakcie robót odpadów,11) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,12) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,13) organizacja zaplecza budowy,14) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,15) ubezpieczenie budowy,16) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 17) wykonanie wszystkich istniejących w terenie zjazdów z dopasowaniem wysokościowym,18) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,19) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,20) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,21) rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.6. Wykonawca podczas wymiany, modernizacji lub wykonania nowej infrastruktury odwodnieniowej zobowiązany jest do uszczelnienia poszczególnych elementów urządzeń odwodnieniowych w miejscach łączenia. Przed przystąpieniem do ww. prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym technologię uszczelnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.;b) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznejlub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą utwardzenie drogi kostką betonową o powierzchni minimum 1 000,00 zł. m2, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach