Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy ul. Słowackiego w Mińsku Mazowieckim

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7595300 , fax. 025 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7595300, fax. 025 758 40 25
    REGON: 00052589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy ul. Słowackiego w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Słowackiego w Mińsku Mazowieckim o łącznej długości ok. 173 m - wykonanie z betonowej kostki brukowej (ciąg pieszo-jezdny). Na całej długości ulicy należy wykonać kanalizację deszczową - kanały z rur PVC klasy S o średnicy 250 mm na podłożu z materiałów sypkich, przykanaliki z rur o średnicy PVC 150 mmm. Przebudowę ulicy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, w zakresie określonym w przedmiarze robót w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy - PZP; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami); 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, albo odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do wniosku o dopuszczenie, należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz co najmniej 5 wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 500.000,00 zł. netto każda, natomiast za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty drogowe polegające na budowie-przebudowie dróg o nawierzchni z kostki betonowej wraz z niezbędną infrastrukturą drogową) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadających uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 3) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). a) oświadczenie wykonawcy-wykonawców o spełnieniu warunków udziału określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych; b) oświadczenie wykonawcy-wykonawców o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Dokumenty i oświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli wniosek będzie składany przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) wniosek spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; b) wiedza i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i finansowy w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki; c) wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego; e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1. Składając wniosek wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) następujące dokumenty i oświadczenia: - wniosek, - wykaz wykonanych robót budowlanych, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy, - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe tylko w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W sytuacji kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub nie złoży pełnomocnictw, albo złoży wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. Wniosek musi być napisany czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wniosek musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania przedsiębiorstwa, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy wykonawcy. Wszystkie strony wniosku powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości wniosku. Każda strona wniosku powinna być opatrzona kolejnym numerem. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach