Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2014-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 00051406400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: katolicka szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy trzech istniejących układów pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej i dostosowanie do zasady TPA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy istniejących układów pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej i dostosowanie do zasady TPA (Third-party Access) w następujących punktach poboru energii elektrycznej: - WO-1-1279 (Ośrodek Akademicki, ul. Konstantynów 1, Lublin) - stacja K-681, - WO-1-755 (KUL, Al. Kraśnicka 100, Lublin) - stacja K-990, - WO-1-1243 (COLLEGIUM Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, Lublin) - stacja K-771, w tym wykonanie dodatkowego zasilania gwarantowanego (zasilacz buforowy) dla potrzeb automatyki SZR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaje robót i ich ilości, podano w przedmiarach, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 1 600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100 ); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. BANK PeKaO S.A. III O/Lublin, Nr rachunku: 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519 Tytuł przelewu: Wadium - Układy pomiarowo-rozliczeniowe energii elektrycznej Nr AZP-240/PN-p30/44/2014. 4. Wadium wnosi się do dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do dnia, w którym upływa termin składania ofert, przed godziną wyznaczoną na otwarcie ofert. 5. Dowód przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu Wykonawca składa wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert określonym w Rozdz. XII SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium w pozostałych dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych formach w oryginale Wykonawca składa spakowany wraz z ofertą w tę samą kopertę, ale jako dokument osobny niezłączony trwale z dokumentami składającymi się na ofertę, (co umożliwi jego odłączenie od dokumentów składających się na ofertę), a dodatkowo w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy spiętej trwale razem z pozostałymi dokumentami składającymi się na ofertę. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że ma ona charakter bezwarunkowy i nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium. Wadium w takiej formie powinno zabezpieczać cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wraz z rozbudową instalacji elektrycznej i audiowizualnej Sali nr 2 w budynku Ratusza, Plac Łokietka 1 w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku opiekuńczo-wychowawczym internacie Zespołu Szkół im. A. Naruszewicza w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej i oddymiania klatek schodowych w Zespole Placówek Oświatowych Nr 2
Dodano: 2016-06-21 - Remont pomieszczeń budynku BOM przy ul. Filaretów 44 w Lublinie
Dodano: 2016-06-15 - BZP/PN/34/2016 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dostosowania pomieszczeń dla potrzeb archiwum zakładowego w zakresie instalacji klimatyzacji precyzyjnej wraz z zasilaniem elektrycznym, automatyką i instalacją wod-kan.
Dodano: 2016-05-12 - Roboty budowlane polegające na realizacji fasady medialnej w ramach projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie z podziałem na części [OP-IV.272.129.2015.MON]
Dodano: 2015-10-29 - termomodernizacja budynku Bursy Szkolnej Nr 5 przy ul. Pogodnej 52A w Lublinie.
Dodano: 2015-10-05 - Budowa zadaszenia i zabudowy kortów tenisowych wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz wymianą nawierzchni kortów. Etap I.
Dodano: 2015-09-04 - BZP/PN/123/2015 Wykonanie robót budowlanych w Laboratorium czujników i inteligentnych systemów optoelektronicznych znajdującego się w budynku CIiZT PL w ramach projektu CLW PL
Dodano: 2015-08-21 - BZP/PN/106/2015 Wykonanie instalacji urządzeń wentylacji technologicznej oraz instalacji odprowadzania spalin w wyznaczonych laboratoriach na budynku CIiZT PL- automatyka i zasilanie na potrzeby projektu CLW PL
Dodano: 2015-07-24