Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy systemu grzewczego z kotłowni miałowej na kotłownię wykorzystującą jako paliwo biomasę i ciepło z kolektorów słonecznych z jednoczesną modernizacją sieci przesyłowych.

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy systemu grzewczego z kotłowni miałowej na kotłownię wykorzystującą jako paliwo biomasę i ciepło z kolektorów słonecznych z jednoczesną modernizacją sieci przesyłowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sytemu grzewczego w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w taki sposób, aby dotychczasowe zasilanie kotłowni miałem węglowym zastąpić przyjaznym dla środowiska ciepłem pochodzącym ze źródeł energii odnawialnej (zrębki i energia słoneczna -kolektory). Dodatkowo przebudowa sytemu poprzez jego modernizację i uszczelnienie ma sprzyjać ograniczeniu emisji substancji szkodliwych do atmosfery. Z uwagi na wyjątkową działalność inwestora, jaką jest opieka zdrowotna, wiążąca się z dbałością o zdrowie i życie ludzkie, inwestycja przewiduje alternatywne, awaryjne zasilanie źródeł ciepła gazem ziemnym i olejem opałowym lekkim. Projektowana inwestycja obejmować będzie m.in. 1)przebudowę dotychczasowej kotłowni miałowej na kotłownię wodną niskoparametrową opalaną zrębami drewna (rezerwowo przewidziano olej lekki) o mocy 7,8 MW z adaptacją dotychczasowych pomieszczeń i dobudową nowych (dobudowa budynku zawierającego m.in. salę kotłów, skład opału , magazyn oleju opałowego i komin) 2)budowę kotłowni parowej na bazie istniejącej kotłowni węglowej z usytuowaniem kotłowni w budynku (piwnice ) pralni oraz budową magazynu oleju opałowego, W kotłowni parowej przewidziano dwie wytwornice pary o mocy 2 x 834 kW zasilane gazem ziemnym GZ 50, z olejem opałowym lekkim jako paliwem rezerwowym. Zapotrzebowanie na parę wodną podyktowane jest koniecznością przeprowadzania sterylizacji w pomieszczeniach Centralnej Sterylizacji wymaganych przepisami sanitarnymi dla szpitali oraz w niewielkich ilościach przez kuchnię. Wytwornice pary zostaną zainstalowane w pralni / obiekt o największym zapotrzebowaniu pary /. Rozwiązanie zmniejszy w znacznym stopniu straty przesyłu, a także poprawi gospodarkę kondensatem. 3)budowę systemu kolektorów słonecznych na potrzeby częściowego przygotowania cwu o powierzchni 204,2 m2. Minimalne wymogi dla kolektorów słonecznych: a)wartość absorpcyjna min 95% b)emisyjność max 5% c)sprawność optyczna min 80% 4)budowę na potrzeby kotłowni wodnej magazynu na zrębki zapewniającego zapas paliwa na dwa tygodnie 5)włączenie odzysku ciepła odpadowego ze spalarni odpadów w system kotłowni wodnej 6)modernizacja sieci a)sieć wodociągowa, hydranty p.poż. - sieć wodociągowa - bez zmian, budowa dwóch nowych hydrantów ?80 na istniejącej sieci b)sieć ciepłej wody dla celów socjalnych - wymiana izolacji c)sieć kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków sanitarnych z sali kotłów poprzez włączenie do istniejącej sieci ks ?200 w istniejącej jezdni d)sieć kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wody deszczowej z projektowanego budynku poprzez włączenie do istniejącej sieci kd ?400 e)sieć c.o. wody grzejnej - projektuje się wymianę armatury sieci cieplnej oraz izolacji termicznej ciepłociągów i armatury, demontaż sieci dla budynku pralni f)sieć c.o. parowa - projektuje się wymianę istniejących rurociągów oraz izolacji termicznej ciepłociągów i armatury, projektuje się dodatkowe punkty odwadniającej na sieci parowej zapewniające odpowiednią jakość pary na odbiornikach demontaż sieci dla budynku pralni g)sieć cyrkulacji - demontaż sieci dla budynku pralni; wymiana izolacji h)sieć wody zimnej zmiękczonej - demontaż sieci dla budynku pralni i)sieć gazowa - budowa fragmentu sieci gazowej - doprowadzenie do budynku spalarni i pralni (g ?90) oraz kuchni i patomorfologii (g ?25); stacja redukcyjno - pomiarowa gazu oraz podłączenie do sieci gazowej zostaną zrealizowane wg projektu Wielkopolskiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o. w Poznaniu j)sieć oświetlenia terenu - projektuje się likwidację pięciu istniejących latarni i nową sieć oświetlenia terenu (dziewięć latarni podwójnych) oraz wymianę dwóch istniejących latarni pojedynczych 7)modernizację uzbrojenia terenu pozostałą, towarzyszącą inwestycji oraz inne (drogi, stacje uzdatniania wody, klimatyzacja, wentylacja i inne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 500.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy spełniający nastepujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; c) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) posiadają odpowiednie uprawnienia określone w przepisach prawem budowlanym Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Zamawiający żada złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie atr. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: -koncesję lub zezwolenie jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy-wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) świadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -wykonawca musi wykazać min. 1 zadanie odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania potwierdzoną odpowiednimi referencjami oraz że roboty te zostały wykonane należycie. - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, dołączając potwierdzone kserokopie uprawnień, a także potwierdzone kserokopie zaświadczeń przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, -informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -ważnej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa niżej wymienione dokumenty: a)dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub dokumenty potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww. art. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach