Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji ogólnospławnej, sieci wodociągowej i nawierzchni, towarzyszącej im przebudowy sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, zieleni i małej architektury na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji ogólnospławnej, sieci wodociągowej i nawierzchni, towarzyszącej im przebudowy sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, zieleni i małej architektury na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy sieci kanalizacji ogólnospławnej, sieci wodociągowej i nawierzchni, towarzyszącej im przebudowy sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, zieleni i małej architektury na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3. Nr ewidencyjny postępowania WIR/PO/129/130/09
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 300 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 250.000,- PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) . Obowiązek wniesienia wadium będą mieli wykonawcy zaproszeni do składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) 3 roboty budowlane w zakresie dotyczącym wykonania nawierzchni z kostki granitowej lub innej o wartości brutto 1.500.000,00 zł każda, b) 3 roboty budowlane dotyczące wykonania sieci wodno-kanalizacyjnych o wartości min. brutto 350.000,00 zł każda, c) dotyczących wykonania terenów zielonych o wartości brutto min. 100.000,00 zł każda. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wymagane doświadczenie zawodowe. W związku z powyższym doświadczenie zawodowe podwykonawców nie może być brane pod uwagę. 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zo-bowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1.3.1. Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjal-ności drogowej lub instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, po-siadającym kwalifikacje, o których mowa w § 8 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restaurator-skich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i po-szukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 1.3.2. Kierownikami robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach : - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wo-dociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wy-konawca zobowiązany jest wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego doku-mentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności na kwotę brutto co najmniej 5 mln PLN (słownie: pięć milionów zł); 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Zamawiający przyzna : - po 2 punkty za każdą wykazaną robotę budowlaną w zakresie wykonania nawierzchni z kostki granitowej lub innej o wartości brutto 1.500.000,00 zł każda, - po 2 punkty za każdą wykazaną robotę budowlane dotyczącą wykonania sieci wodno-kanalizacyjnych o wartości min. brutto 350.000,00 zł każda. - po 1 punkcie za każdą wykazaną robotę dotyczącą wykonania terenów zielonych o wartości brutto min. 100.000,00 zł każda. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów ponad wymagane minimum podane w warunkach udziału w postępowaniu. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości robót budowlanych zamawiający zaprosi 5 wykonawców, ponadto również każdego na-stępnego, który wykazał się taką samą ilością robót jak ostatni zakwalifikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnio-skiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzie-lenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót bu-dowlanych w zakresie podanym w punkcie 1.5 , z podaniem opisu robót, dat i miejsc wykonania, ich wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wyko-nane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wyka-zu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamó-wienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posia-dają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.): 1.5.1. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia bu-dowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do cen-tralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Główne-go Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.2. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1.01.1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budow-lane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.3. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 1.5.4. dla kierownika budowy dokumenty określone w § 8 lub § 13 rozporządzenia Ministra Kultu-ry z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych. 1.6. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 1.7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termi-nu składania wniosków. 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jeden wniosek, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1.1 oraz 1.7 składa osobno każdy z Wykonawców, 2.2.2. pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 składa przynajmniej jeden Wykonaw-ca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospo-litej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pkt 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied-nio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumen-tów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właści-wym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach