Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy Sali Senatu w budynku dydaktycznym Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy Sali Senatu w budynku dydaktycznym Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy Sali Senatu w budynku dydaktycznym Zootechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, który zawiera: a) projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) przedmiar robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zamawiający informuje, iż 13 czerwca 2019 r. złożył wniosek o wydanie pozwolenie na budowę do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Lublinie. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy po uzyskaniu pozwolenia na budowę, dlatego w projekcie umowy w § 12 przewidział zmianę postanowień umowy w zakresie wystąpienia opóźnień związanych w powyższym zakresie. 3.1.2. Jakość użytych materiałów: 1/ Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2/ W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 3/ Zamawiający informuje, iż kierownik robót elektrycznych będzie kierował robotami w branży telekomunikacyjnej. 3.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości w tym na wszystkie zainstalowane urządzenia liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3.3. Zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawców wykonujących roboty budowlane: 3.3.1. 1. Na podstawie art. 29 ust 3a w związku z art. 36 ust 2 pkt 8 a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: Branża sanitarna: 1. Montaż instalacji klimatyzacyjnej 2. Demontaż rurociągów instalacji wod-kan. oraz urządzeń 3. Montaż rurociągów wod-kan. oraz armatury i przyborów 4. Próby szczelności zmontowanych instalacji 5. Montaż izolacji termicznej na rurociągach 6. Wykonanie rozruchów technologicznych Branża budowlana: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty konstrukcyjne i betoniarskie, 3. Roboty murarskie, 4. Roboty tynkarskie, 5. Roboty związane z gładziami gipsowymi oraz z montażem okładzin z płyt g-k, 6. Roboty związane z montażem ścianki systemowej HPL z drzwiami w sanitariacie, 7. Roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej, 8. Roboty okładzinowe, 9. Roboty kamieniarskie, 10. Roboty malarskie wraz z przygotowawczymi, Branża elektryczna: 1. System prowadzenia tras kablowych, 2. Instalację okablowania multimedialnego, 3. Dostawę i montaż urządzeń i odbiorników multimedialnych, 4. Tablicę elektryczną rozdzielczą sali wykładowej TES, 5. Instalację oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, 6. Instalację gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, 7. Instalację gniazd i odbiorników systemu multimedialnego, 8. Instalację ochrony od porażeń, 9. Instalację ochrony przeciwprzepięciowej, 3.3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest do: a/ żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c/ przeprowadzenia kontroli w tym zakresie na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 3.3.3. W celu wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.3.1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób wykonujących czynności, wymienione w pkt 3.3.1. poprzez złożenie przedstawicielowi Zamawiającego, w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, imiennej listy tych osób zawierającej oświadczenie wykonawcy, że osoby te zatrudnione będą na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/24/2019. 8.3.1. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 8.3.2. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt-cie 8.2 ppkt. 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 6.3.2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ, 6.3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 6.3.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6.3.5. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału). 6.2. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach