Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem AV w Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy Al. Niepodległości 162

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5648608 , fax. 22 5648608
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5648608, fax. 22 5648608
    REGON: 00000150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem AV w Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy Al. Niepodległości 162
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie przebudowy sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem AV, sale nr: 103, 104, 107, 109, 110, 115, 223, 224, 225, 231, 232, 322, 324, 325, 326 w Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy Al. Niepodległości 162 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Zał. Nr 1 - Wytyczne do prowadzenia prac Zał. Nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zał. Nr 3 - Wzór umowy Zał. Nr 4 - Projekt budowlany wielobranżowy Zał. Nr 5 - Projekt elektryczno-teletechniczny Zał. Nr 6 - Opis techniczny mebli Zał. Nr 7 - Harmonogram Zał. Nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych Zał. Nr 9a - Przedmiary na roboty budowlane Zał. Nr 9b - Przedmiary na roboty elektryczne i teletechniczne Zał. Nr 9c - Przedmiar robót AV Zał. Nr 10 - Projekt sterowania systemem AV Zał. Nr 11 - Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót AV 2. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ - Wytyczne prowadzenia prac, załącznikami Nr 2, 8 i 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarami, umową i poleceniami Inspektorów Nadzoru. 3. Prace prowadzone będą w obiekcie wpisanym do Rejestru Zabytków pod nr A-911. 4. Prace, zgodnie z harmonogramem, mają być prowadzone etapowo: I etap - sale: 103, 104, 107 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń, testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór II etap - sale: 109, 110, 115 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń, testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór III etap - sale: 223, 224, 322 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń, testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór IV etap - sale: 231, 232, 225 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń, testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór V etap - sale: 324, 325, 326 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń, testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 238 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny podanej w ofercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach