Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy pomieszczeń Zespołu Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Milskiego 1 wraz z dostawą mebli.

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 236 129 , fax. 583 236 529
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    Nowe Ogrody 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 236 129, fax. 583 236 529
    REGON: 59846300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy pomieszczeń Zespołu Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Milskiego 1 wraz z dostawą mebli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Zespołu Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Milskiego 1 wraz z dostawą mebli biurowych. Planowana przebudowa pomieszczeń ZOM nr 2 spowoduje zdecydowanie poprawę warunków pracy i obsługi mieszkańców oraz zapewni dostępność dla osób niepełnosprawnych. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: Roboty budowlane: 2.1 prace rozbiórkowe i demontażowe – w zakresie ścian działowych, rozbiórki stanowisk obsługi, okładzin podłogowych i ściennych, stolarki okiennej i drzwiowej, sufitów podwieszanych i obudów wentylacji; roboty demontażowe związane są również z instalacją wentylacji mechanicznej, wodno-kanalizacyjną wraz z urządzeniami sanitarnymi oraz instalację elektryczną i elementów wizualizacji informacyjnej; 2.2 prace montażowe – w zakresie wykonania ścian z płyt g-k i g-kf, nowego sufitu podwieszanego, zabudowy stałej meblowej; 2.3 prace szpachlarsko-malarskie; 2.4 prace konstrukcyjne – w zakresie wykonania nadproża dla otworu drzwiowego; 2.5 prace posadzkarskie i okładzinowe ścian – w zakresie przygotowania podłoża, położenia gresu i wykładziny PCV oraz okładzin ścian łazienek i pomieszczenia socjalnego; 2.6 prace w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej – wykonanie wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, okiennej oraz przeszklonych ścianek wydzielających sale obsługi, stanowiska banku i punktu informacyjnego od korytarzy; 2.7 prace instalacyjne – w zakresie wykonania instalacji wewnętrznych: elektrycznej i teletechnicznej (SAP, CCTV, KD, SSWiN), wentylacji mechanicznej dla nowo projektowanego układu stanowisk, instalacji wodno-kanalizacyjnych w przebudowanych pomieszczeniach sanitariatów i pomieszczenia socjalnego oraz dostosowania instalacji c.o. wraz z białym montażem; 2.8 wykonanie zabudów stałych: stanowisk na salach obsługi, stanowiska informacji, stanowiska banku, stanowiska ochrony, łącznika, pomieszczenia socjalnego; 2.9 rozmieszczenie elementów wizualizacji informacyjnej systemu kolejkowego. Zamawiający zastrzega, że kluczowe części zamówienia muszą zostać zrealizowane przez Wykonawcę osobiście tj.: roboty w zakresie prac ogólnobudowlanych wykończeniowych. Dostawa i montaż wyposażenia meblowego oraz akcesoriów sanitarnych 2.10 dostawa i montaż pozostałego wyposażenia meblowego: poczekalni, pokoi biurowych, pomieszczenia socjalnego itd. 2.11 wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w akcesoria sanitarne. Uwaga! Dostawa i montaż zabudów meblowych stałych są zawarte w części dot. robót budowlanych (przedmiar robót – dział 13 i w tabeli elementów scalonych robót budowlanych), natomiast pozostała część mebli ruchomych traktowana jest jako dostawa (zawarta w zestawieniu wyposażenia meblowego) i w dalszej części opisu nazwana jest jako „dostawa i montaż wyposażenia meblowego”. Dostawa i montaż zabudów meblowych zarówno stałych jak i ruchomych muszą być tej samej linii (gamy), o takich samych walorach estetycznych, identycznym kolorze i charakterze. Nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli z uwagi na ich przeznaczenie do przechowywania konkretnych materiałów. Wszystkie meble muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach