Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy nawierzchni dróg wewnętrznych, placu manewrowego i chodników wnętrza podwórzowego przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2012-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy nawierzchni dróg wewnętrznych, placu manewrowego i chodników wnętrza podwórzowego przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót drogowych polegających na przebudowie nawierzchni dróg wewnętrznych, placu manewrowego i chodników wnętrza podwórzowego przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie - teren administrowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - zgodnie z projektem wykonawczym, stanowiącym Rozdział IV siwz , sporządzonym w maju 2012 r. przez -alfa - PROJEKT - Pracownia Projektowania i Nadzoru wraz z wykonaniem prac towarzyszących, które nie zostały ujęte jako oddzielne pozycje w kosztorysie ofertowym tj.: organizacją i zabezpieczeniem terenu budowy, kompleksową obsługą geodezyjną oraz badaniami laboratoryjnymi. 1.1.W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzą roboty ujęte w przedmiarze robót dla Wykonawcy określającym rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót, tj.: - zabezpieczanie drzew, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych, - wykonanie nawierzchni wjazdu od ulicy i do budynku, placu, chodnika terenowego z kostki brukowej, opaska z płyt przy budynku, - wykonanie skosów dla niepełnosprawnych, - wyposażenie terenu w ławki i śmietniczki, - usunięcie zabezpieczenia drzew, zakładanie trawników, - wykonania następujących badań laboratoryjnych: badanie nośności VSS podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego - 1 szt. oraz badanie wytrzymałości na ściskanie warstwy piasku stabilizowanego cementem - 2 kpl. - sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem Działu ds. Zieleni ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-647 Warszawa, ul. Bachmacka 1A. 3. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1. potwierdzone będzie protokołem bezusterkowego odbioru końcowego przez inspektora nadzoru inwestorskiego ds. robót drogowych. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. 3.1. wypłacone będzie po otrzymaniu faktury, wystawionej przez Wykonawcę. Faktura wystawiana będzie na podstawie zweryfikowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu zamiennego, sporządzonego w oparciu o zatwierdzone obmiary robót i ceny jednostkowe robót wynikające z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży w ofercie (załącznik nr 1 do oferty) oraz na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy. 5. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja techniczna : Projekt wykonawczy - stanowiący Rozdział IV SIWZ, przedmiar robót określający rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiący Rozdział V SIWZ, Kosztorys ofertowy - stanowiący Rozdział VI SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiąca Rozdział VII SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1. projektem wykonawczym: projekt drogowy i ukształtowania terenu sporządzonym przez -alfa- PROJEKT- - Pracownia Projektowania i Nadzoru, Warszawa, ul. Kinowa 23 m. 30 w maju 2012 r., stanowiącym Rozdział IV SIWZ, 2. przedmiarem robót dla oferenta określającym rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót: przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych, placu manewrowego i chodników, wnętrza podwórzowego przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie stanowiącym Rozdział V SIWZ oraz kosztorysem ofertowym, stanowiącym Rozdział VI SIWZ, 3.warunkami określonymi w szczegółowej specyfikacji technicznej składającej się z 31 części. 4.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych, obowiązkami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., nr 75, poz. 474 z późn. zm.) oraz w aktach wykonawczych do tej ustawy, 5. wymaganiami wynikającymi z aktualnych norm i aprobat technicznych, 6. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 7. kosztorysem ofertowym, stanowiącym Rozdział VI siwz, sporządzonym wg przedmiaru robót, określającego rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót, 8. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 8.1.1.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, o którym mowa w § 1 ust. 6 Istotnych postanowień umowy. 8.1.2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 8.1.3.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 8.1.4. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 2 do Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz), koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia materiałów i produktów, odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, z wyłączeniem materiałów, wskazanych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 lipca 1998 w sprawie określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiącej Rozdział VII SIWZ, Projekcie wykonawczym - stanowiącym Rozdział IV SIWZ i przedmiarem robót, określającym rodzaj i ilość planowanych do wykonania robót,- stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach ceny za realizację Przedmiotu zamówienia do organizacji i zabezpieczenia terenu budowy, wykonania następujących badań laboratoryjnych: badanie nośności VSS podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego- 1 szt., badanie wytrzymałości na ściskanie warstwy piasku stabilizowanego cementem - 2 kpl., oraz sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 11. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. 13. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach