Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 111 173 , fax. 422 111 168
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Zgierska 2
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 422 111 173, fax. 422 111 168
REGON: 52564200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika w ul. Kątnej oraz przebudowy nawierzchni ul. Nadrzecznej w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I zamówienia – Wykonanie przebudowy nawierzchni chodnika w ul. Kątnej w Konstantynowie Łódzkim 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodnika w pasie ulicy Kątnej w Konstantynowie Łódzkim (od ulicy Narutowicza do ul. Sadowej, działki nr 117, 217/2, 241/1, obręb K-11) po zachodniej stronie ulicy. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących wjazdów ( płyty, kostka, bet.) – 720,50 m2, b) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm , gr. 10 cm – 720,50 m2, c) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0- 31,5 mm , gr 15 cm – 198,00 m2, d) ułożenie krawężnika 20 x 30 x 100 na ławie betonowej 10 MPa – 384,00 mb, e) ułożenie chodnika z kostki betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 745,00 m2, f) ułożenie wjazdów z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 198,00 m2. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.1 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.1 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Część II zamówienia – Wykonanie przebudowy nawierzchni ul. Nadrzecznej w Konstantynowie Łódzkim 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni ulicy o szerokości 5,0 m wraz z poboczami w pasie ulicy Nadrzecznej w Konstantynowie Łódzkim (działka nr 7, obręb K-21). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności : a) wykonanie frezowania (gr 10 cm) i wyrównania podbudowy z destruktu – 1015,00 m2, b) skropienie emulsją asfaltową podbudowy – 880,00 m2, c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca gr 4 cm – 880 m2, d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna gr 4 cm – 880 m2, e) pobocza z destruktu (z odzysku), szer 0,4 m, gr. 10,0 – 14,0 c – 135,00 m2. 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji przedmiotowej” stanowiącej załącznik nr 6.2 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6.2 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1.3., w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 2.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.2.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa miejsc postojowych i chodników na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 5 części
Dodano: 2024-04-08 - Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich – etap III
Dodano: 2024-03-08 - „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Mokrsko poprzez budowę dróg dla pieszych w m. Słupsko i Chotów”
Dodano: 2024-03-01 - „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Mokrsko poprzez budowę drogi dla pieszych w m. Krzyworzeka”
Dodano: 2024-03-01 - Budowa parkingu przy kompleksie basenowym na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wiśniowej Górze – Etap I
Dodano: 2024-02-08 - BUDOWA CIĄGU PIESZEGO W M. BUDY SZYNCZYCKIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa chodników i miejsc postojowych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice w roku 2023
Dodano: 2023-10-09 - Remonty chodników zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. z podziałem na dwie części.
Dodano: 2023-07-05 - Realizacja Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok - „Bezpieczny powrót ze szkoły - Budowa chodnika”
Dodano: 2023-04-14 - Przebudowa drogi – budowa chodnika w miejscowości Dobrzelów (dz.423)
Dodano: 2023-01-25