Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy-modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych z mieszanek mineralno-bitumicznych w gminie Lututów

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-360 Lututów, ul. Klonowska 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8714 493 , fax. 0-43 8714 052
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    ul. Klonowska 8 8
    98-360 Lututów, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8714 493, fax. 0-43 8714 052
    REGON: 00126313800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lututow.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Zakład Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy-modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych z mieszanek mineralno-bitumicznych w gminie Lututów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja następujących dróg: 1) Droga we wsi Łęki Duże: - /działka nr 91/ - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej standard II (warstwa ścieralna) grubości 4 cm po zagęszczeniu - powierzchnia 1600,00 m2 - /działki 20, 158/ - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową - powierzchnia 2000,00 m2 - /działka 158/ cząstkowe remonty nawierzchni bitumicznych - powierzchnia 40,00 m2, 2) Droga we wsi Świątkowice : - /działki 2, 315/4, 322/3/ - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej standard II (warstwa ścieralna) grubości 4 cm po zagęszczeniu - powierzchnia 2200,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, przedłożą dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę warunki określone w art. 22 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych: a) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego okresu ostatnich trzech lat, - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, - stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. b) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniający wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, niezdędną do wykonania zadania przetargowego. Z informacji wydanej przez bank powinno wynikać, iż wykonawca ma zapewnione środki w wysokości nie mniejszej niż 60 % przedstawionej przez niego ceny ofertowej, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu złożenia oferty, - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) W celu potwierdzenia, że zamawiana usługa budowlana odpowiada wymaganiom, należy przedłożyć świadectwo jakości podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego że dostarczony produkt odpowiada PN - dotyczy mas mineralno - bitumicznych . d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają przedstawić wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty przetargowej, b) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie ślepego kosztorysu, c) dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji pracowników, w tym uprawnienia budowlane. Należy przedłożyć kserokopie świadectw kwalifikacyjnych oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. f) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Zaakceptowany projekt umowy, h) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych i) Wykonawca, który ma siedzibę zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2, 3 rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lututow.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach