Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 339 45 00 , fax. (032) 339 45 01
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
ul. Floriana 4
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. (032) 339 45 00, fax. (032) 339 45 01
REGON: 27121685600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE PRZEBUDOWY LOKALU MIESZKALNEGO PRZY UL. 1 MAJA 6/3 W KNUROWIE Z LIKWIDACJĄ ŹRÓDEŁ NISKIEJ EMISJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac budowlanych - przebudowy lokalu mieszkalnego stanowiącego własność Gminy Knurów zarządzanego przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, położonego przy ul. 1 Maja 6/3 w Knurowie, obejmujących roboty rozbiórkowe, murarskie, montażowe, tynkarskie, posadzkarskie, instalacyjne i wykończeniowe. Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawierają projekty budowlano - wykonawcze oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej. Wszystkie elementy składowe tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowią komplet dokumentacji projektowej. Przy sporządzeniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie wymienione elementy dokumentacji technicznej należy rozpatrywać łącznie. W przypadku nie wystąpienia danej pozycji w jakiejkolwiek części składowej dokumentacji technicznej np. przedmiarze robót, którą ujęto w pozostałych częściach dokumentacji nie zwalnia to wykonawcy od realizacji całości zamówienia bądź ujęcia elementu w cenie ofertowej. Wszystkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji projektowej służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych oraz składu chemicznego założonych w dokumentacji projektowej produktów. Dopuszcza się zmienne rozwiązania (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem : 1. Spełnienia tych samych właściwości technicznych 2. Przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenie do stosowania, skład chemiczny, technologia wykonania) 3. Uzyskanie akceptacji inspektora nadzoru oraz projektanta Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady Prawa zamówień publicznych. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Pod pojęciem równoważne rozumie się zastosowanie tożsamej konstrukcji, wielkości urządzenia, kształtu, wyposażenia , parametrów wytrzymałościowych, jakościowych, barwy, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji producenta oraz przeznaczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy kosztorys ofertowy Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Morsko (III postępowanie)
Dodano: 2023-09-22 - Rozbiórka komórek przy ul. Matejki 13a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2023-08-21 - „Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych”
Dodano: 2023-07-18 - „Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych”
Dodano: 2023-07-18 - Przebudowa pomieszczenia technicznego i wymiennikowni C.O. na kotłownię gazową w budynku biurowo-usługowym dawnej willi fabrykanckiej Ernesta Erbe przy ulicy Leśnej 10 B
Dodano: 2023-07-13 - „Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na poziomie parteru wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych”
Dodano: 2023-06-20 - Wyburzenie budynku basenu przy Szkole Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2023-05-04 - Wyburzenie Trybuny Zachodniej wraz z dawnym budynkiem administracyjnym w obiekcie Stadionu – Arena Zabrze
Dodano: 2023-03-06 - Modernizacja Oddziału Rehabilitacji wraz z łazienkami – Pałac Kamieniec
Dodano: 2023-01-29 - Przebudowa i remont pomieszczeń w ramach projektu pn.:„Utworzenie Centrum Usług Społecznych w gminie Goleszów” - część I.
Dodano: 2022-11-02