Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne w Zakopanem

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania (adaptacja) części internatu Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych na Gimnazjum Specjalne na dz. ew. nr: 507, 511/2 obr. 5 w Zakopanem, która w szczególności swym zakresem obejmuje wykonanie: 1) wyburzenia ścian działowych, 2) wydzielenia pożarowego klatek schodowych wraz z systemem oddymiania, 3) instalacji elektrycznych, hydrantowych i sygnalizacji pożaru, 4) robót wykończeniowych (wykonanie ścianek g-k, cyklinowanie podłóg, malowanie ścian i podłóg), zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie (m.in. część kuchenna z zapleczem, część internatu i mieszkania oraz wszystkie części wspólne) Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót i sposób ich wykonania Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Dyrekcją Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych tak, aby zapewnić maksymalnie małą uciążliwość dla funkcjonowania budynku. Uwaga Zamawiający zastrzega, że Wykonawca w ramach realizacji zadania dotyczącego montażu systemu sygnalizacji pożaru (SSP) zobowiązany będzie w szczególności do: 1) Osoba dokonująca montażu systemu SSP musi posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie montażu systemów sygnalizacji pożaru oraz legitymować się uprawnieniami w postaci Certyfikatu uprawniającego do montażu systemów sygnalizacji pożaru wystawionego przez producenta (lub jego przedstawiciela) systemu który będzie w ramach przedmiotowego zadania zamontowany w budynku. 2) Wykonawca po dokonaniu montażu winien dostarczyć Zamawiającemu w osobnym opracowaniu (dokumencie) zbiór wszystkich informacji dotyczących zamontowanego systemu SSP, obejmującego co najmniej: aktualne świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne wszystkich elementów systemu SSP, certyfikat (certyfikaty) osób, które dokonały montażu systemu, karty gwarancyjne (producenta) poszczególnych urządzeń systemu oraz instrukcję obsługi systemu, oświadczenie osoby dokonującej montażu i posiadającej certyfikat uprawniający do montażu systemu danego producenta i kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania i montażu systemu z normami, przepisami techniczno-budowlanymi i p.poż., zasadami sztuki i wymogami producenta systemu. 3) Wykonawca oraz osoba dokonująca montażu systemu SSP w budynku Zamawiającego (osoba posiadająca certyfikat o którym mowa powyżej) są zobowiązani do uczestnictwa w odbiorze systemu sygnalizacji pożaru, który będzie dokonany w obecności funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem (w ramach odbioru nastąpi m.in. zaprogramowanie ostatecznych czasów T1 i T2 o których mowa w projekcie systemu sygnalizacji pożaru). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia maksymalnie 10 osób (wskazanych przez Zamawiającego) w zakresie obsługi centrali sygnalizacji pożaru oraz wystawić zaświadczenie z wyszczególnieniem osób, które odbyły przeszkolenie. 5) Osoba dokonująca montażu systemu SSP w budynku Zamawiającego (w razie konieczności) jest zobowiązana do obecności na etapie podłączania systemu SSP (przez uprawnioną firmę) do systemu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 11 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej w punkcie 3.2. SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.2. SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.2. SIWZ, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach