Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00902 Warszawa, ul. Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
ul. Wiejska 10
00902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
REGON: 14273498200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu wybranych pomieszczeń budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru w budynku przy ul. Frascati 2 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru przy ul. Frascati 2 w Warszawie. Podstawowym zadaniem realizacji jest rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej w wybranych pomieszczeniach znajdujących się na parterze budynku w, których brak jest wentylacji oraz wykonanie Dźwiękowego Systemu Ostrzegania (DSO) i Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP). 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ (opis wraz z dokumentacją). Prace budowlane wykonane będą zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postepowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium - Przebudowa wybranych pomieszczeń ul. Frascati 2 [syg. postępowania – ZP.CO-18/2017]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-17 - „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie”,
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-15 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie - przetarg powtórzony
Dodano: 2024-07-12 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11 - Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie
Dodano: 2024-06-10