Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy I piętra budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15 - etap II, zadanie 2 cz. 2

Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
    REGON: 00051429400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy I piętra budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15 - etap II, zadanie 2 cz. 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy I piętra budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15 - etap II, zadanie 2 cz. 2 w celu dostosowania go dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem ogólnodostępnych sanitariatów, wentylacji mechanicznej klimatyzacji pomieszczeń oraz przebudowa parkingu (część wschodnia) w zakresie objętym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. Zakres robót: 1) branża budowlana budynek: a) wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych, b) wykonanie szachtu windy wewnętrznej, montaż dźwigu osobowego, c) przebudowa części pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku na ogólnodostępne sanitariaty, pokój matki z dzieckiem oraz pokój socjalny dla pracowników, d) prace budowlane na parterze budynku, roboty zewnętrzne: a) wykonanie rozbiórki stalowych schodów zewnętrznych i zamontowanie w ich miejsce podnośnika nożycowego i pomostu, b) wykonanie dojścia, przebudowa wjazdów i miejsc parkingowych, c) wykonanie i remont ogrodzenia 2) branża sanitarna - klimatyzacja i wentylacja mechaniczna budynek: a) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej piwnicy, b) wykonanie instalacji klimatyzacji parteru, c) wykonanie instalacji klimatyzacji I piętra, d) przebudowa części pomieszczeń na sanitariaty (instalacja wentylacyjna i wodociągowo - kanalizacyjna). roboty zewnętrzne: a) wykonanie kanalizacji deszczowej dla potrzeby parkingu. 3) branża elektryczna: budynek: a) demontaż istniejących instalacji elektrycznych, b) wykonanie rozbudowy istniejących tablic rozdzielczych budynku, c) wykonanie tras kablowych, d) wykonanie przebudowy instalacji miejscowych połączeń wyrównawczych, e) wykonanie przebudowy instalacji odgromowej, f) budowa linii zasilających WLZ, g) wykonanie przebudowy głównej szafy dystrybucyjnej GPG, h) wykonanie przebudowy instalacji oświetlenia ogólnego, i) wykonanie przebudowy instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, j) wykonanie przebudowy instalacji oświetlenia bezpieczeństwa, k) wykonanie przebudowy instalacji gniazd użytku ogólnego 230/400V AC, l) wykonanie instalacji zasilającej dla potrzeb technologii, m) wykonanie instalacji zasilania i sterowania układów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, n) wykonanie przebudowy instalacji strukturalnej sieci logicznej i telefonicznej, o) wykonanie przebudowy elektrycznej instalacji dedykowanej, p) wykonanie przebudowy instalacji sygnalizacji pożaru, q) pomiary i badania wykonanej instalacji oraz aparatów elektrycznych, r) uruchomienie wykonanej instalacji. roboty zewnętrzne: a) wykonanie przebudowy kabli SN - własność PGE, b) wykonanie przebudowy kanalizacji światłowodowej - własność PGE, c) wykonanie zabezpieczenia kabli nN- własność Zamawiającego, d) pomiary i badania kabli po wykonanych pracach, e) uruchomienie całości instalacji po wykonaniu przy udziale PGE, f) odbiór robót z udziałem PGE, g) zasilanie bram, rury ochronne. 4) branża drogowa: a) wykonanie przebudowy istniejącego zjazdu z ul. Czechowskiej - z przeznaczeniem na funkcje wjazdu na teren działki, b) wykonanie przebudowy istniejącej drogi wewnętrznej, c) wykonanie przebudowy stanowisk postojowych, d) budowa, przebudowa chodników, e) budowa, przebudowa schodów terenowych, f) zagospodarowanie zieleńców (trawniki). Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z ofertą, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami sztuki budowlanej, BHP, ppoż. obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 j.t.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 j.t) wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego i wykonawczego. Prace będą wykonywane w obiekcie nieczynnym i mogą być prowadzone w godz. 6:00-22:00 we wszystkie dni tygodnia. Wszelkie wyłączenia energii muszą być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 36 000 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto nr: 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zgłoszenia wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zampub.lublin.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną