Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej

Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, Plac E. Orzeszkowej 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3630788 , fax. 094 3630788
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim
    Plac E. Orzeszkowej 3 3
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3630788, fax. 094 3630788
    REGON: 33092729900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch klatek schodowych w budynku internatu ZSP przy ulicy Pławieńskiej w Czaplinku. Remont i przebudowa obejmuje zakres robót dotyczących wyłącznie wnętrza budynku i polegać będzie na: a) budowie dwóch żelbetonowych klatek schodowych usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie likwidowanych. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe należy wykonywać wg opisanej kolejności i wg rozwiązań zawartych rysunkach konstrukcyjnych o nr od K-1 do K-5 b) rozbiórce i demontażu ścian działowych i jakichkolwiek pozostałych elementów obciążających wszystkie stropy w pionach budynku w których projektuje się budowę nowych klatek schodowych, c) demontażu istniejących drewnianych klatek schodowych, d) wykonywaniu nowych ścian działowych - pomieszczenia 1na1; 1na14; 1na27; 1na30 e) wykonaniu sanitariatów w pomieszczeniach w których wymieniono stropy na nowe, sanitariaty należy wykonać w całości z wyposażeniem elektrycznym, sanitarnym, CO, okładzinami ściennymi z płytek glazura do wys. 2m od posadzki, f) wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami - całkowicie nowa montowana z wyjątkiem tych drzwi, które były w ostatnim czasie wymieniane, g) wykonaniu napraw miejscowych uszkodzonych tynki sufitów - zacieki i ubytki, h) uzupełnieniu tynków, okładzin i malowaniu - ściany wewnętrzne i sufity. Ponadto: 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 3. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na częściowo czynnym obiekcie. 4. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania internatu i szkoły. 5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowy, stanowiący załącznik nr 1 do umowy, który powinien być dołączony do oferty przetargowej. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 7. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami z natury. 8. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. 9. Wykonawca zatrudni i sfinansuje koszt kierownika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem wadium na Wykonanie przebudowy dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn: oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdrawski.pl w zakładce Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach