Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
ul. Spacerowa 5 5
26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
REGON: 00029011000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinki H, Czm i Fzm na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinki H, Czm i Fzm na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5. Zakres robót budowlanych obejmuje niżej wymienione branże: 1.1 drogowa - przebudowa dróg wewnętrznych - odcinki (etapy budowy) H, Czm i Fzm; - roboty przygotowawcze; - roboty w zakresie budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej Behaton mikro faza (szarej i kolorowej), grubość 8 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ; - roboty w zakresie budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej Holland (kolorowej), grubość 6 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ; - odwodnienie dróg, parkingów i chodników; - roboty towarzyszące. 1.2 elektryczna - budowa linii kablowych i napowietrznych oświetlenia terenu - etap 8; - roboty w zakresie budowy kablowych linii energetycznych oświetlenia terenu, spełniającej wymagania materiałowe określone w pkt.2 szczegółowej specyfikacji technicznej, która jest częścią składową zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ w skład, której wchodzą niżej wymienione projekty budowlane i opracowania: 2.1 - projekt budowlany przebudowy dróg wewnętrznych oraz parkingów dla samochodów osobowych na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy zawierający: projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany; 2.2 - szczegółowe specyfikacje techniczne (branża drogowa) wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy dróg wewnętrznych na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy; 2.3 - projekt budowlany przebudowy oświetlenia terenu Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy; 2.4 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych budowy kablowych linii energetycznych oświetlenia terenu Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy; 2.5 - przedmiary robót, które obejmują zestawienie przewidywanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania i ustaloną ilością jednostek przedmiarowych podzielone na branże jak w pkt.1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000.00 zł (pięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki: - nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem wykonywanie robót budowlanych; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; - zapewni do realizacji zamówienia osoby posiadające przewidziane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia o specjalności drogowej, będące członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zrealizuje cały zakres przedmiotu zamówienia w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy; - udzieli 36-miesięcznej gwarancji należytego wykonania całego zakresu robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego; - udzieli 36-miesięcznej rękojmi za wady fizyczne całego zakresu wykonanych robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego; - zagwarantuje wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że zapłata za wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonana na podstawie faktur częściowych wystawionych za wykonane i odebrane roboty budowlane oraz fakturą końcową po dokonanym odbiorze końcowym w ciągu 30 dni od daty doręczenia ich Zamawiającemu; - zagwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami i parametrami technicznymi określonymi w SIWZ w oparciu o materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie; Ocena spełniania w.w. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach będących integralną częścią złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz ofertowy sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznacznego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz uprawnionych do reprezentowania podmiotu gospodarczego); - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie stosowne do wymogów art.36 ust.4 Pzp dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ); - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi (wg załącznika nr 5 do SIWZ); - aktualne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności przez osoby wymienione powyżej; - aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez osoby wymienione powyżej; - wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 6 do SIWZ); - dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wszystkich przedstawionych w powyższym wykazie zamówień; - kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej wraz z tabelami elementów scalonych oraz zestawieniami materiałów, sprzętu i robocizny z ceną. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone i załączone do oferty w układzie jak w przedmiarach, aby każdy kosztorys na poszczególne rodzaje robót stanowił odrębny dokument wchodzący w skład oferty; - zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych; - pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa po- winna dokładnie określać zakres umocowania. Potwierdzeniem spełnienia warunku, jakim jest wniesienie wymaganego wadium będzie dowód wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł), który należy złożyć zgodnie z zapisami w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie określające sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności; - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone wraz z ofertą. Uwaga -treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAGÓW
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA STANU TECHNICZNEGO DRÓG W MSC. SŁAWĘCICE, CZAŻÓW I GARBACZ
Dodano: 2016-07-22 - Roboty budowlane dla inwestycji w ramach zadania: Budowa ul. Głęboczka w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej Nr 395044 T Ocinek - Wysiadłów od km 0 +000 do km 0+671 w miejscowości Ocinek i Remont drogi gminnej Nowy Ocinek - Kichary Nowe (nr ewid. 269) od km 0+000 do km 0+722 w miejscowości Ocinek
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej 32032T Gierlachów - Kamień Łukawski w km 0+000 do km 1+750
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA ULIC I INFRASTRUKTURY OSIEDLA JASNA I I JASNA II - ETAP II BUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ W SUCHEDNIOWIE.
Dodano: 2016-07-21 - Remont - przebudowa ulicy Schinzla i Dobkiewicza w Sandomierzu
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi gminnej nr 338049T Wola Łagowska (Kącik) -Gęsice w ramach zadania pn. Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łagów poprzez remont drogi Wola Łagowska (Kącik)- Gęsice nr 338049T w km 0+000 do 0+555 oraz odbudowa zniszczonego mostu w ciągu drogi gminnej 338029T w Łagowie ul. Dule- Podskale
Dodano: 2016-07-13 - Remont drogi powiatowej nr 0723T Opatów - Czerników Karski - Aleksandrów - Bartłomiejów - Strzyżowice - Józefów - Wymysłów w m. Strzyżowice km 5+430 - 7+410 odc. dł. 1,980 km
Dodano: 2016-07-08