Przetargi.pl
Wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania „Rozbudowa Szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1” - realizowany w ramach inwestycji pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 121 866 , fax. 486 121 381
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 29
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 486 121 866, fax. 486 121 381
    REGON: 67014001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzozpionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania „Rozbudowa Szpitala w Pionkach o pawilon zabiegowy przy ul. Niepodległości 1” - realizowany w ramach inwestycji pn.: „Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowę infrastruktury, rewitalizację istniejącego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacją oraz zakup pierwszego wyposażenia – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: • wykonanie projektu zamiennego w zakresie piwnicy dla posiadanego projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy realizacji pawilonu szpitalnego o przeznaczeniu leczniczo-zabiegowym, skupiającego pomieszczenia dla: świadczeń zabiegowych szpitala, podręcznego laboratorium szpitalnego, pracowni TK i Rtg, przy ul. Niepodległości 1 w Pionkach, na działce oznaczonej nr 419/2 o pow.1,7837 ha, stanowiącej własność Powiatu Radomskiego, • pozyskanie właściwych dokumentów formalno-prawnych w procesie projektowania, a następnie przygotowanie i złożenie stosownych wniosków o pozwolenia na budowę, i zgłoszenie robót, wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych. 2. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość lub określenie zapotrzebowania i wymagań: Przedmiot zamówienia obejmuje: - projekt zamienny budowlany uwzględniający uzyskaną przez Zamawiającego zgodę Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na lokalizację pomieszczeń stałej pracy poniżej poziomu terenu (Szkic piwnicy stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji o uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę. - projekty przyłączy wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji zgłaszającego zamiar prowadzenia prac budowlanych - projekt zieleni poprzedzony inwentaryzacją zieleni, wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku do stosownego organu administracji o zgodę na wycinkę drzew; - projekty wykonawcze wszystkich branż ( konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej) oraz gazów medycznych w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie szpitala, - projekt osłon radiologicznych, - projekt technologii medycznej wraz z wytycznymi dla wszystkich koniecznych branż, wyposażenia i aranżacji wnętrz wraz ze specyfikacją wyposażenia i sprzętu oraz ich opisem proponowanych rozwiązań funkcjonalnych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary, kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów, - wizualizację komputerową obiektu, - zapewnienie pełnienia wielobranżowego nadzoru autorskiego do końca inwestycji. Zestawienie ilościowe dotyczące dokumentacji projektowej: – projekt zamienny i wykonawcze i przyłącza – 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD, - projekt technologii medycznej wyposażenia i aranżacji wnętrz, – 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD, - STWiOR, przedmiary, kosztorysy inwestorskie – 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej – płyta CD. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej. Przy realizacji prac projektowych należy uwzględnić posiadane pozwolenie na budowę i istniejącą infrastrukturę techniczną . 1. Opracowanie w niezbędnym zakresie dokumentacji geotechnicznej. 2. Opracowanie w niezbędnym zakresie inwentaryzacji zieleni wraz z usunięciem drzew i krzewów (opłata administracyjna związana z wycinką drzew jest po stronie Zamawiającego). Inwentaryzacja zieleni powinna obejmować teren związany z nowoprojektowanym budynkiem oraz wymianą sieci zewnętrznych. 3. Opracowanie projektu zamiennego budowlanego w zakresie piwnicy 4. Opracowanie projektu wykonawczego dla całego zadania. Zakres projektu wykonawczego powinien być zgodny z projektem budowlanym a ewentualne zmiany w stosunku do projektu budowlanego powinny mieścić się w zakresie zmian nieistotnych w rozumieniu prawa budowlanego. W skład projektu wykonawczego wchodzą : projekt konstrukcji wraz z kompletnymi obliczeniami statycznymi, projekt architektoniczny: opis, rzuty, przekroje, elewacje, detale niezbędne dla prawidłowej realizacji obiektu; obliczenia cieplno- wilgotnościowe przegród, projekt technologii medycznej z częścią opisową i graficzną: Część opisowa: opisy i schematy powiązań funkcjonalnych poszczególnych części projektowanego oddziału z określeniem dróg ruchu, ciągów technologicznych, zasad izolacji. Opracowania rysunkowe: opracowania rysunkowe części technologicznej powinny być wykonane na podstawie uproszczonych rozwiązań technicznych, w zależności od potrzeb w skali 1:50 lub bardziej szczegółowej. Opracowania rysunkowe części technologicznej powinny obejmować: rozmieszczenie mebli, aparatury, maszyn, urządzeń itp., dane o technologicznym wyposażeniu instalacyjnym rozmieszczenia przyborów sanitarnych, osprzętu elektrycznego itp., projekt instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji oddymiającej, gazów medycznych, Część instalacyjna powinna zawierać rzuty koordynacyjne instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z przekrojami w punktach charakterystycznych. Instalację wentylacji projektować na planie sufitów podwieszonych. Projekt instalacji elektrycznych: zasilania podstawowego i rezerwowego, instalację wewnętrzną uwzględniającą instalację WLZ, rozdzielnię główną RG oraz rozdzielnie oddziałowe, oświetlenia ogólnego i miejscowego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych i zestawów gniazd komputerowych, telefonicznych. Instalację odgromową i połączeń wyrównawczych, ochronę przeciwporażeniową, zasilanie urządzeń technologicznych, instalację AKPiA, instalację sterowania oświetleniem zewnętrznym, oświetleniem wejść do budynku oraz tablic informacyjnych itp., projekt instalacji niskoprądowych obejmującą: sieć strukturalną, system telekomunikacyjny, instalację CCTV wewnętrzną i zewnętrzną, instalację RTV- SAT, system SSWiN, system KD, system przyzywowy, komunikacja WIFI, projekt przyłączy i instalacji zewnętrznych: energetycznych, teletechnicznych, projekt oświetlenia terenu, projekt przyłączy, sieci i instalacji zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodnej, cieplnej, gazów medycznych; projekt likwidacji kolizji i przekładek. W obrębie nowego budynku szpitalnego z dostosowaniem do układu komunikacyjnego istniejącego: projekt oświetlenia terenu, projekt zieleni i zagospodarowania terenu, projekt małej architektury w zakresie ingerencji w teren, projekt drogowy (w tym ewakuacyjnych i dróg pożarowych) wraz z oznakowaniem i umieszczeniem stosownego osprzętu, które należy dostosować do istniejących dróg ewakuacyjnych w obrębie nowego obiektu szpitalnego, projekt osłon radiologicznych. Wymagania szczegółowe: 1. Wykonawca wykona pełną dokumentację projektową w języku polskim, pozyskując we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem wszelkie potrzebne materiały, badania, opinie i uzgodnienia, z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego Zamawiający nabywa prawa autorskie i majątkowe do wykonanego opracowania, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie nadzoru autorskiego w ramach ceny, 3. Zamawiający wymaga nieodpłatnego uzupełnienia dokumentacji projektowej w przypadku uwag od organu administracji wydającego decyzję o pozwoleniu na budowę na etapie uzyskiwania w/w decyzji, 4. Szczegóły odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy oraz SIWZ. 5. Wykonawca zapewni stały nadzór autorski nad realizacją obiektu. Uwagi końcowe: Wszystkie prace projektowe należy wykonać tak, aby w minimalnym stopniu powodowały uciążliwość w bieżącej eksploatacji obiektów szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE USŁUGI OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, c) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; d) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. c), d), e). • Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. c), d), e) składa odpowiednio do punktu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3A do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi określonych wymagań: a) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, tj. 200 tys. zł. b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wg załącznika nr 5 do SIWZ); c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług architektonicznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 6 do SIWZ, d) Decyzje właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z osób wskazanych w wykazie (wg zał. nr 6 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.2 a) i b). 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.2 a). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdza ono spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.2 b), c), d) i e). 8. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.2 b), c), d) i e), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 9. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 12. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenie składane jest w oryginale.  W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (wskazane w pkt.2 i 3 oraz 6, 7, 8) wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. VIII. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ. Link do dokumentacji: http://spzzozpionki.pl/index.php/ogloszenia-o-przetargach/postępowania-o-udzielenie-zamówienia-których-ogłoszenie-o-zamówieniu--zamieszczono-w-BZP/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach