Przetargi.pl
wykonanie projektu zamiennego dla zadania pn. Budowa dróg, chodników i ścieżek rowerowych na osiedlu domków jednorodzinnych w Pyskowicach przy ul. Czechowickiej i Wolności

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie projektu zamiennego dla zadania pn. Budowa dróg, chodników i ścieżek rowerowych na osiedlu domków jednorodzinnych w Pyskowicach przy ul. Czechowickiej i Wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego dla zadania pn. Budowa dróg, chodników i ścieżek rowerowych na osiedlu domków jednorodzinnych w Pyskowicach przy ul. Czechowickiej i Wolności w Pyskowicach i uzyskanie zamiennej decyzji pozwolenia na budowę. Projekt podstawowy posiada decyzję pozwolenia na budowę Decyzja nr 98/Pysk./2002 z dnia 05.11.2002 r. i obejmował budowę dróg, chodników i ścieżek rowerowych wraz z przebudową sieci kanalizacyjnych i zagospodarowaniem stawu na osiedlu domków jednorodzinnych w Pyskowicach przy ul. Czechowickiej i Wolności na działkach nr 498/10, 809/11, 300/17, 471/17, 852/41, 851/41, 338/10, 353/10, 545/17, 544/17, 472/17, 853/41, 143/46, 400/10, 1089/11, 307/10, 142/45, 907/42, 905/39, 780/9, 76/43, 73/38. Na powyższym osiedlu Uchwałą nr XXVII/270/200 Rady Miejskiej w Pyskowicach z dnia 12.01.2000 r. nadano jednej z ulic nazwę ulica Czeremchy a Uchwałą nr LI/502/02 Rady Miejskiej w Pyskowicach z dnia 30.09.2002 r, nadano pozostałe nazwy ulic tj. ul. Orzechowa, Jaworowa, Jesionowa, Kasztanowa i Klonowa. 1.Zakres i charakterystyka obiektu i parametry techniczne: Zakres przedmiotowy zamówienia przedstawiono na mapce zakresu opracowania stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 1) Zmiana szerokości jezdni z 6,00 m na 5,00 m dotyczy następujących ulic: Czeremchy, Orzechowa, Kasztanowa, Klonowa, Jaworowa od skrzyżowania z ulicą Kasztanową do skrzyżowania z ul. Klonową i ul. Jesionową od skrzyżowania z ul. Orzechową. 2) Zamiana przebiegu chodników i ścieżek rowerowych dotyczy całego osiedla. 3) Dostosowanie wjazdów do posesji do stanu istniejącego dotyczy całego osiedla. 4) Nawierzchnia ulic, chodników i ścieżek rowerowych - kostka brukowa betonowa. 5) Ze względu na to, że pierwotna struktura gruntu została zniszczona wskutek budowy kanalizacji, należy wykonać 6 odwiertów kontrolnych w celu opracowania dokumentacji geotechnicznej, oraz należy dokonać wyboru metody wzmocnienia podłoża na podstawie powyższej dokumentacji. (Uwaga: przy wykonywaniu powyższych odwiertów musi być obecny Zamawiający). 6) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym na bieżąco przyjętych przez siebie rozwiązań projektowych. W celu wykonania tego obowiązku Wykonawca na piśmie przedstawi rozwiązania projektowe Zamawiającemu wraz ze wskazaniem, które rozwiązanie poleca i wskazanie skutków w tym finansowych, wyboru jednego z rozwiązań np. wpływ na eksploatację obiektu. Pozytywna opinia Zamawiającego wobec przedstawionych rozwiązań wyrażona w protokóle uzgodnień będzie stanowiła podstawę do dalszych prac projektowych. 2.Inne wymagania. 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 1129 ), obejmującej (wg branż) w ilości - 5 kpl. 2) Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z póź. zm.) w ilości - 5 kpl. 3) Opracowanie projektu wykonawczego w ilości 5 kpl. 4) Opracowanie przedmiaru robót - w ilości 5 kpl., zawierający dodatkową kolumnę dającą możliwość wypełnienia przez oferenta (wg branż). 5) Opracowanie informacji dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 5 egz. 6) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. ( t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1129) w ilości - 5 kpl. 7) Opracowanie kosztorysów inwestorskich (wg branż) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 13890 w ilości - 3 kpl. wraz z aktualizacją (wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej). 8) Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich dokumentów, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę. 9) Złożenie kompletnego wniosku w Starostwie Powiatowym w Gliwicach i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 10) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji nieodpłatne w okresie pięciu lat od daty odbioru końcowego niniejszego opracowania. 11) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w pliku pdf, oraz dwg lub dxt na nośniku płyta CD w ilość - 2 kpl. 3.Projekt musi być zgodny w szczególności z przepisami: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz .U. z 2016 r. poz. 290 ). 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126). 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z póź. zm.). 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 1129 ). 5) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i usytuowanie ( t.j. Dz. U. z 2016 r poz. 124 ). 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 7) Innymi obowiązującymi przepisami na dzień sporządzania dokumentacji oraz normami branżowymi. 8) Zamawiający wymaga, aby przyjęte rozwiązania projektowe były zgodne z zasadami projektowania uniwersalnego o których mówią dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biura Pełnomocnictwa Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych :http:// www.niepelnosprawni.gov.pl/dostepnosc-projektowanie-uniwer/ 4.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard i inne istotne elementy). 5.Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6.Zamawiający ma aktualny projekt budowlany na powyższy obiekt i udostępni go Wykonawcy. 7.Na stronie internetowej www.starostwo.gliwice.pl w zakładce internetowej Internetowa mapa powiatu jest dostępna mapa z uzbrojeniem powyższego osiedla. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): - 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Rodzaj zamówienia: Usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach