Przetargi.pl
Wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn. Realizacja projektu "Rewitalizacja placu zabaw o powierzchni 650m kw."

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn. Realizacja projektu "Rewitalizacja placu zabaw o powierzchni 650m kw."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn. Realizacja projektu „Rewitalizacja placu zabaw o powierzchni 650m kw.” według koncepcji złożonej wraz z wnioskiem do budżetu partycypacyjnego. 2. Lokalizacja inwestycji: teren wewnątrzosiedlowy o powierzchni ok. 650 m2, pomiędzy budynkami Broniewskiego 39, 41, 43 oraz Kochanowskiego 2, 4, należący do Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dwóch koncepcji zagospodarowania placu zabaw, z których Zamawiający wybierze jedną do realizacji. Koncepcje mają zawierać: a) Część graficzną:  plan zagospodarowania terenu w skali 1:250,  rysunki urządzeń na placu zabaw. b) Część opisową:  założenia ogólne projektowanych urządzeń,  opis przyjętych rozwiązań materiałowych. c) Wizualizację koncepcji w programie edytowalnym. 2) Zaprezentowanie koncepcji na spotkaniu z: wnioskodawcą do Budżetu Partycypacyjnego 2017 projektu pn. „Rewitalizacja placu zabaw o powierzchni 650m kw.”, oraz przedstawicielami dzielnicy. 3) Wykonanie pełnej dokumentacji całej inwestycji, na podstawie wybranej koncepcji uwzględniającej ewentualne uwagi zaprezentowane na spotkaniu, o którym mowa w pkt 2), obejmującej projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz.290 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz.1129 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Dokumentacja powinna zawierać podział na poszczególne branże i uwzględniać niżej wymienione element: a) prace rozbiórkowe i wywóz odpadów: - rozebranie i wywóz ogrodzenia oraz urządzeń zabawowych; b) prace budowlane: - montaż nowych urządzeń wraz z bezpieczną nawierzchnią; - montaż nowego ogrodzenia z dwiema furtkami; - montaż ławek i koszy; - montaż tablicy informacyjnej; c)zagospodarowanie zieleni: - nasadzenia nowych roślin; - renowacja trawników. 4) Przekazywanie na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień na zapytania potencjalnych Wykonawców do wykonanej dokumentacji projektowej, podczas prowadzonej procedury na wykonanie robót budowlanych. 4. Elementy do uwzględnienia w projekcie: 1) Nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa pod urządzeniami zabawowymi; 2) Umieszczenie urządzeń wkomponowanych w podłoże: - Urządzenia do wspinaczki (2 szt); - Tunel do słupów stalowych (1 szt.) wraz z słupami do urządzenia; - Piaskownica modułowa wypełniona piaskiem (1 szt.); - Huśtawka podwójna z siedziskiem dla dzieci starszych (1 szt.); 3) Ogrodzenie placu zabaw na fundamencie z 2 furtkami; 4) Ławki z oparciem (4 szt.); 5) Kosze na odpady (2 szt.); 6) Tablice z regulaminem przy wejściach; 7) Ewentualny demontaż istniejących urządzeń z wywozem i unieszkodliwieniem lub przestawienie istniejących urządzeń. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4)Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 5. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga w okresie prowadzenia usług skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach