Przetargi.pl
Wykonanie projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych dostosowania posesji przy ul. Pułaskiego 59 w Tarnowie dla potrzeb grupy usamodzielnienia wychowanków Domu Dziecka Nr 1 w oparciu o aktualne przepisy prawa w tym zakresie.

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych dostosowania posesji przy ul. Pułaskiego 59 w Tarnowie dla potrzeb grupy usamodzielnienia wychowanków Domu Dziecka Nr 1 w oparciu o aktualne przepisy prawa w tym zakresie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres robót wchodzących w skład zadania obejmuje: 1) w oparciu o opracowany program funkcjonalno-użytkowy wykonanie projektu budowlanego dostosowania w oparciu o aktualne przepisy prawa posesji przy ul. Pułaskiego 59 w Tarnowie dla potrzeb grupy usamodzielnienia wychowanków Domu Dziecka Nr 1, 2) wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych w zakresie robót budowlano-montażowych, instalacyjnych: wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 10.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt 11 a) i b). 10.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu: budowy lub przebudowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 160m3 i o wartości brutto wykonanych robót nie mniejszej niż 150.000,00 zł każda. Przy czym należyte wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami wystawionymi przez zamawiających poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie. b. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub robót, - kierownikiem robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych oraz c.o., - kierownikiem robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.11 a), c), d) i e). 10.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 ,00 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt. 11 a) i f). 10.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt. 11 a)-f). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - w zakresie wymaganym punktem 10.2.a., z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. nr 3 do SWIZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych oraz c.o., - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt 10.2.b.), e) wykaz zawierający informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych czynności - dotyczy osób, o których mowa w pkt. 10.2.b (wg zał. nr.5 do SWIZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt 10.3.) na kwotę min. 150.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach