Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 510219434
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Karola Miarki 9
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 510219434
REGON: 365421894 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu, uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Okrzei 21 i Okrzei 23 w Mikołowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji na rozbiórkę budynków mieszkalnych, uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę, rozebranie dwóch budynków mieszkalnych, uporządkowanie terenu i roboty towarzyszące przy ul. Okrzei 21-23 w Mikołowie. 2.Opis stanu istniejącego : 2.1.Parametry budynku przy ul. Okrzei 21: Rok budowy: 1903 Kubatura : około 435,00 m3 Powierzchnia zabudowy: 87,00 m2 Ilość kondygnacji: 2 (parter, I piętro) Konstrukcja budynku: - fundamenty i ściany piwnic: kamień, cegła - ściany nad ziemia: cegła - stropy: ceglany nad piwnicą, drewniane - dach: więźba drewniana (zapadnięta/brak) Instalacje: brak Budynek położony jest na działce nr 1239/48 Budynek położony w strefie A ochrony konserwatorskiej, zgodnie z MPZP, ujęty w gminnej ewidencji zabytków 2.2.Parametry budynku przy ul. Okrzei 23: Rok budowy: 1900 Kubatura : około 370,00 m3 Powierzchnia zabudowy: 67,00 m2 Ilość kondygnacji: 2 (parter, poddasze) Konstrukcja budynku: - fundamenty i ściany piwnic: kamień, cegła - ściany nad ziemia: cegła - stropy: ceglany nad piwnicą, drewniane - dach: więźba drewniana, kryta papą Instalacje: brak Budynek położony jest na działce nr 1240/48 Budynek położony w strefie A ochrony konserwatorskiej, zgodnie z MPZP (ujęty w gminnej ewidencji zabytków) i umieszczony w wykazie zabytków, stanowiących załącznik do MPZP (uchwała RM Mikołów XXIX/437/2004) 3.Zakres prac: 3.1.Część projektowa a) Wykonanie ekspertyzy budowlanej dotyczącej stanu technicznego budynków b) Uzyskanie zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na rozbiórkę budynków c) Wykonanie projektu rozbiórki dla każdego z budynków d) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na rozbiórkę 3.2.Część wykonawcza a) Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego wraz z koniecznymi opłatami od Zarządcy ul. Okrzei b) Demontaż przyłącza elektrycznego (ZK) w budynku Okrzei 21 w uzgodnieniu z operatorem sieci dystrybucyjnej c) Zabezpieczenie terenu rozbiórki, na długości 3 m od budynku Okrzei 25 wykonać stałe zabezpieczenie z zadaszeniem. d) Zabezpieczenie pomnika znajdującego się przy budynku Okrzei 21 od strony wejścia do kościoła e) Zabezpieczenie zieleni wysokiej na sąsiedniej działce f) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu. Rozebranie ścian fundamentowych należy przeprowadzić do poziomu 20cm poniżej terenu. Ścianę budynku Okrzei 23 sąsiadującą z budynkiem Okrzei 25 oraz ściany przyległe, należy rozebrać ręcznie na długości 3 m od budynku Okrzei 25. g) Naprawa i uzupełnienie ogrodzenia murowanego/muru oporowego z kamienia (piaskowiec) od strony kościoła h) Oczyszczenie elewacji budynku przy ul. Okrzei 25 i) Na całej długości, wzdłuż rozbieranych budynków ułożyć obrzeże chodnikowe, przełożyć i uzupełnić chodnik z kostki brukowej betonowej j) Uporządkować teren rozbiórki, zahumusować całą powierzchnię i obsiać trawą k) Demontaż zabezpieczeń wewnętrznych i ich zwrot Zamawiającemu 4.Szczegółowy zakres zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 6. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 7.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 8.Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (w 5 egz., - natomiast kosztorysy inwestorskie w 2 egz.), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie „NORMA–PRO”, „NORMA 3” „RODOS”). 8.1. Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. 9.Na wykonane przez siebie prace związane z naprawą i uzupełnieniem ogrodzenia murowanego/ muru oporowego z kamienia oraz ułożeniem chodnika kostki brukowej betonowej oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić rocznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2024-05-20 - "Remont dachu budynku przy ul. Wolności 1 w Czerwionce-Leszczynach"
Dodano: 2024-05-20 - Realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa instalacji p.poż. w budynku Miejskiego Centrum Kultury przy ul. Bohaterów Warszawy 26”
Dodano: 2024-05-20 - „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13