Przetargi.pl
Wykonanie projektu utwardzonej drogi ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Mickiewicza do działki 61/2 w obr. 42 na długości ok. 1100 m na terenie Otwocka

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu utwardzonej drogi ul. Jana Pawła II na odcinku od ul. Mickiewicza do działki 61/2 w obr. 42 na długości ok. 1100 m na terenie Otwocka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający powierza a Projektant przyjmuje do wykonania dokumentację projektowo- kosztorysową drogi utwardzonej ul. Jana Pawła na odcinku od ul. Mickiewicza do działki 61 na 2 w obr. 42 na długości ok. 1100 m na terenie Otwocka w ramach zadania - Projekt ul. J. Pawła II. 1.1 Projektowana droga utwardzona o szerokości w liniach rozgraniczających 10,0 m. 1.2 Planowana ilość podziałów: ok. 40 1.3 Kategoria drogi: droga gminna 1.4 Klasa drogi: L (lokalna) Zamówienie będzie obejmowało wykonanie koncepcji realizacji drogi, przygotowanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz projektów budowlanych dla celów decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.). 2. W zakres prac będących przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności: Zakres Opracowania: a) wykonanie lub pozyskanie mapy do celów projektowych, b) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz.2072 ze zm. ), c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz.2072 ze zm.), d) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., nr 130 poz.1389), e) opracowanie dokumentacji powinno być zgodne z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. Dz.U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zm.) zakazującymi określenie przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję np.: po przez wskazywanie nazw producentów i znaków towarowych art. 29 i 30 ustawy . Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będą stanowiły podstawę opisania przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, f) wykonanie stałej organizacji ruchu oraz organizacji ruchu na czas budowy, g) wykonanie projektu podziału działek, h) wykonanie badań geotechnicznych, i) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz z projektem wycinki, j) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego branży drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (należy uwzględnić wytyczne i dokonać uzgodnień z tut. Urzędem), k) pozyskanie materiałów do uzyskania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (karta informacyjna), l) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, ł) materiały do uzyskania uzgodnień projektów. 3 Zakres wymaganej dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 3.1 Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach CD. 3.2 Projekt budowlany musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120 poz.1133 ze zm.) 3.3 Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): a) Koncepcja realizacji drogi (do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz. b) Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w trzech egzemplarzach wraz z zapisem na elektronicznych nośnikach danych; c) Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu; d) Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi; e) Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami; f) Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu; g) Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu. h) Wypis z ewidencji gruntów w zakresie jw.- 1 egz. oryginalny. i) W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy. j) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora). k) Projekt wykonawczy - 4 egz. l) Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. m) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (z obliczeniami) - 2 egz. n) Kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego oraz z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień(CPV). o) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. p) Projekt organizacji ruchu ze wszelkimi wymaganiami uzgodnieniami na czas budowy drogi- 2 egz. 3.4 Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. Zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać w szczególności: a) Koncepcja realizacji drogi; . b) Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; c) Scan mapy ewidencyjnej poświadczony przez właściwy organ obejmującej przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; d) Scan wypisu z ewidencji gruntów w zakresie jw.; e) Projekt budowlany (opis + rysunki); f) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny; g) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formie EXCEL h) Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej ( rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemożliwiających dokonywanie w nich zmian: w formacie PDF. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich łączenie lub dzielenie. 3.5 Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów. 3.6 Wykonawca ma obowiązek umieścić w projekcie rozwiązania ewentualnych kolizji istniejących urządzeń i sieci podziemnych, nadziemnych i drzew, zgodnie z zaleceniami ZUDP. 3.7 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3.8 Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach