Przetargi.pl
Wykonanie projektu ul. Krzyżanowskiego w Klaudynie.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu ul. Krzyżanowskiego w Klaudynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac będący przedmiotem zamówienia, 1) projekt budowlano wykonawczy budowy ul. Krzyżanowskiego w Klaudynie obejmujący swym zakresem - drogę ul. Krzyżanowskiego na odcinku od ul. Sikorskiego (droga wojewódzka nr 898) do ul. Ciećwierza (droga gminna) o nawierzchni wariantowo: z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie i asfaltobetonu na podbudowie (grubość i rodzaj podbudowy uzależnić od wyników badań geotechnicznych) z jednostronnymi chodnikiem i ciągiem pieszo rowerowym, - skrzyżowanie ul. Krzyżanowskiego z ul. Sikorskiego wraz z uzgodnieniem wszelkich rozwiązań projektowych z Zarządcą drogi wojewódzkiej (dostosować projekt do istniejącego projektu przebudowy drogi wojewódzkiej w zakresie włączenia w rondo), - skrzyżowanie ul. Krzyżanowskiego z ul. Ciećwierza wraz z uzgodnieniem wszelkich rozwiązań projektowych z Zarządcą drogi gminnej, - skrzyżowanie ul. Krzyżanowskiego z ul. Ogińskiego, Kiepury, Brachmsa, Niemena, Komedy, Straussa, Paderewskiego, Ebro, Karłowicza, Bacewicz, dodatkowo należy zaprojektować nawierzchnię jezdni i obustronne lub jednostronne chodniki w głąb w/w ulic na 25 m, - wjazdy w granicach pasa drogowego na pozostałe drogi odchodzące od ul. Krzyżanowskiego, a nie wymienione wyżej oraz wjazdy na posesje prywatne nie wychodzące poza granice działek stanowiących własność Gminy Stare Babice, - przystanki komunikacji wraz z zatokami z uzgodnieniem lokalizacji z Zamawiającą. 2) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu pod projektowaną drogę. 3) Projekt odwodnienia ul. Krzyżanowskiego wraz z wykonaniem operatu wodno prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno prawnego. 4) Projekt renowacji rowu przydrożnego obejmujący swym zakresem remont istniejącego obiektu oraz wszelkich urządzeń z nim związanych jak przepusty itp. wraz z wykonaniem operatu wodno prawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodno prawnego. 5) Projekt zieleni przydrożnej. 6) Projekt oświetlenia drogi wraz z uzyskaniem warunków zasilania i później uzgodnieniem opracowania w Zakładzie Energetycznym. 7) Projekt stałej organizacji ruchu: - dla ul. Krzyżanowskiego wraz z oznakowaniem skrzyżowań oraz uzgodnienie projektu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, rozwiązania projektowe należy uzgodnić w pierwszej kolejności z Zarządcą drogi gminnej, - skrzyżowania ul. Krzyżanowskiego z ul. Sikorskiego wraz z uzgodnieniem w Urzędzie Marszałkowskim oraz z Zarządcą drogi wojewódzkiej, 8) Projekty branżowe, w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Jeżeli Projektant nie uwzględni w wycenie oferty projektów branżowych, a w trakcie realizacji zadania okaże się że jednak jest potrzeba wykonania takich projektów wówczas będzie on musiał je wykonać i uzgodnić w ramach wynagrodzenia przewidzianego w ofercie. 9) Całkowita obsługa geodezyjna projektowania tj. uzyskanie map do celów projektowych (również aktualizacja tych map), uzgodnienie ZUD. 10) Kosztorys inwestorski. 11) Przedmiary robót. 12) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 13) Nadzory autorskie - dotyczy wszystkich branż (w ciągu budowy drogi, jednak nie dłużej niż dwa lata od daty uzyskania pozwolenia na budowę). 14) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 15) Uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych - dotyczy wszystkich opracowań wchodzących w skład projektu. 16) Złożenie skutecznego wniosku o pozwolenie na budowę tj. przyjęcie wniosku w kancelarii w odpowiednim organie budowlano architektonicznym. 17) dostarczenie wszystkich dokumentów w formie elektronicznej na płycie CD, przy czym kosztorys inwestorski powinien być w osobnym pliku na CD w formacie pozwalającym na jego odczyt na komputerach Zamawiającej np. pdf.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formie przewidzianej w siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani wykonawcy: 1) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze, 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 siwz, 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawca dwóch podobnych zadań (co najmniej: jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu drogi o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z chodnikami i odwodnieniem o długości co najmniej 1000 m oraz drugie zadanie polegające na zaprojektowaniu drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z chodnikami i odwodnieniem o długości co najmniej 1000 m) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów, 4) posiadający odpowiednie uprawnienia do projektowania w danym przedmiocie zamówienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego oraz aktualnym ubezpieczeniem, a w przypadku zlecenia części przedmiotu zamówienia innemu projektantowi powinien on również dołączyć swoje uprawnienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego oraz aktualnym ubezpieczeniem, 5) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć oświadczenie (zawarte w druku oferty) o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6) oraz posiadający pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał nr 1 Oferta wykonawcy. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w druku oferty). Zał nr 2 Wykaz zamówień (co najmniej: jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu drogi o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z chodnikami i odwodnieniem o długości co najmniej 1000 m oraz drugie zadanie polegające na zaprojektowaniu drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z chodnikami i odwodnieniem o długości co najmniej 1000 m). Zał nr 3 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał nr 4 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał nr 5 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał nr 6 Odpowiednie uprawnienia do projektowania w danym przedmiocie zamówienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego oraz aktualnym ubezpieczeniem, a w przypadku zlecenia części przedmiotu zamówienia innemu projektantowi powinien on również dołączyć swoje uprawnienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego oraz aktualnym ubezpieczeniem. Parafowany na każdej stronie wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach