Przetargi.pl
Wykonanie projektu termomodernizacji i wykonanie termomodernizacji budynku WTD Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, , fax. 61 8955043
    REGON: 18440000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu termomodernizacji i wykonanie termomodernizacji budynku WTD Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu termomodernizacji i wykonanie termomodernizacji budynku Wydziału Technologii Drewna (WTD) Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania Lp. Zakres robót Podstawa wyceny 1 Projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku, zgłoszenie projektu do Urzędu Miasta Poznania Audyt energetyczny budynku Wydziału Technologii Drewna, Program Funkcjonalno- Użytkowy 2 Roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne Audyt energetyczny oświetlenia wbudowanego budynku WTD, Audyt energetyczny budynku Wydziału Technologii Drewna, Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna. UWAGA Ofertę należy przygotować na podstawie audytu energetycznego, programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz informacji zawartych w SIWZ. Należy również w ofercie ująć i wycenić prace wynikające z ekspertyzy ornitologiczno-chiropterologicznej. Wytyczne do projektu termomodernizacji budynku: Projekt wykonać zgodnie z audytami energetycznymi i programem funkcjonalno-użytkowym (PFU). Należy uzyskać zgodę autora pierwotnego projektu arch. Witolda Milewskiego. W projekcie należy uwzględnić wysokie nasłonecznienie okien na elewacji wschodniej i południowej. Aby ograniczyć nadmierne nagrzewanie się pomieszczeń w budynku należy zastosować szyby, których współczynnik całkowitej przepuszczalności energii promieniowania słonecznego (solar factor g) nie może być większy niż 0,35. Opierzenia attyki, kosze spustowe i rury spustowe wykonać z blachy tytancynk. Wymiana instalacji odgromowej na elewacji. Podstawowe wskaźniki do projektu termomodernizacji. Ocieplenie ścian metodą bezspoinową, z użyciem płyt styropianowych EPS 70 grubości min. 15 cm (λ=0,032 W/mK). W strefie między oknami (pod blendami zakrywającymi słupy) zastosować płyty ze sztywnej pianki rezolowej o współczynniku λ=0,021 W/mK, o grubości min. 10 cm. Cokół wraz ze ścianą zewnętrzną na styku budynku z gruntem do głębokości 100cm poniżej poziomu trenu (łącznie 1,20 m – dotyczy elewacji pn.-wsch.), wykonać termoizolację, metodą bezspoinową, w postaci styropianu ekstrudowanego (λ=0,035 W/mK), o grubości min. 15 cm, metoda bezspoinową. W przestrzeni stropodachu wentylowanego zastosować warstwę wełny mineralnej grubości 22 cm (λ=0,040 W/mK), W przestrzeni nadbudówek kondygnacji technicznej, do płyt korytkowych od spodu, między belkami żelbetowymi podtrzymującymi płyty korytkowe, należy zamocować maty z wełny mineralnej (λ=0,040 W/mK ), o min. grubość 22 cm. Instalację odgromową wymienić na elewacji i dachu. 3.2 Podstawowe dane budynków. 3.2.1 Budynek WTD został wybudowany w 1973 roku. Budynek ma sześć kondygnacji z dachem płaskim krytym papą. Kubatura - 31.283 m3 Powierzchnia zabudowy – 2.006 m2 Powierzchnia netto – 10.166 m2 3.3 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 3.4 W okresie gwarancji należy: - w budynku WTD prowadzić serwis i konserwację stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami. Koszty serwisowania i konserwacji należy doliczyć do ceny oferty. 3.5 Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.6 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.7 Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 3.8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2019 poz. 1040 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.8.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób. 3.8.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB . 3.8.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.8.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.8.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.9 Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: 3.9.1. Program funkcjonalno-użytkowy, projekty archiwalne L.p. Zakres prac 1 Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) 2 „Via Nova” Pracownia Architektury Przemysław Cieślak Projekt budowlano-wykonawczy Elewacje 3.9.2. Audyt energetyczny L.p. Tytuł projektu 1 Audyt energetyczny budynku Wydziału Technologii Drewna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z załącznikami nr 7 i 8 - Józef Zieleziński 2 Audyt energetyczny oświetlenia wbudowanego budynku WTD Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Józef Zieleziński 3.9.3. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna dla budynku WTD L.p. Tytuł STWIORB 1 Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna. ECO HARMONIA Stefan Kowalkowski 3.10. Miejsce realizacji: budynek WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie audytem energetycznym i programem funkcjonalno –użytkowym PFU wytycznymi zawartymi w SIWZ i jej załącznikach. 3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: projektowych i elektrycznych pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia: 09 kwietnia 2020 r. do godz. 09:00; 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze Bank Zachodni WBK S.A. VI/O Poznań 03 1090 1362 0000 0001 4456 4563
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór wg Załącznika nr 3 do SIWZ 1.3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ) 1.4 Pełnomocnictwo jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach