Przetargi.pl
Wykonanie projektu techniczno-wykonawczego rozbudowy i budowy drogi we wsiach Ochraniew, Henryków, Biały Ług

Gmina Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielona 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8234129 , fax. 43 8232750
  • Data zamieszczenia: 2012-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduńska Wola
    ul. Zielona 30 30
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 8234129, fax. 43 8232750
    REGON: 73093444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu techniczno-wykonawczego rozbudowy i budowy drogi we wsiach Ochraniew, Henryków, Biały Ług
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie projektu techniczno-wykonawczego rozbudowy i budowy drogi we wsiach Ochraniew, Henryków, Biały Ług wraz z podziałami dla wykupu gruntu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.) oraz wykonaniem podkładów geodezyjnych, uzgodnieniem projektu w ZUD, uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku takiej konieczności) oraz złożeniem w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku na realizację inwestycji drogowej. 2. Projekt należy wykonać z podziałem na trzy etapy: etap I - rozbudowa drogi gminnej we wsiach Ochraniew, Henryków o długości ok. 758 m; etap II - budowa drogi gminnej we wsi Henryków o długości ok. 275 m; etap III - rozbudowa drogi gminnej we wsi Biały Ług o długości ok. 175 m. 3. W skład zakresu prac projektowych wchodzą: a. Projekt budowlany, b. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, c. Projekt stałej organizacji ruchu, d. Projekt wykonawczy wraz z przedmiarami robót, e. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, f. Wykonanie kosztorysów (ślepy i inwestorski w wersji pełnej i uproszczonej). Kosztorys należy dodatkowo przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej w formacie programów kosztorysowych (np. format **.ath) oraz **pdf. g. Wykonanie podkładów geodezyjnych, h. Uzgodnienie projektu w ZUD, i. Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (w przypadku takiej konieczności), j. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, k. W ramach realizacji zadania Wykonawca przeprowadzi procedury konieczne do pozyskania gruntów pod budowę projektowanej drogi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm.) oraz wykona mapy podziałów działek do przeprowadzenia procedury pozyskania gruntu. l. Złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na realizację inwestycji drogowej. 4. Dokumentację należy wykonać zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym z dnia 1 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). 5. Założenia do projektu techniczno-wykonawczego drogi: 1) Klasa drogi - D; 2) Kategoria ruchu - KR2; 3) Szerokość jezdni - 5,5 m; 4) Odwodnienie drogi - powierzchniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach