Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
REGON: 01751157500161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogi krajowej nr 12 odcinki Piaski - Bezek i Stołpie - Chełm o łącznej długości 35,049 km - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu drogi krajowej nr 12 odcinki Piaski - Bezek i Stołpie - Chełm od km 635+586 do km 664+505 i od km 669+425 do km 675+555 o łącznej długości 35,049 km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Warunki ogólne 7.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 7.1.2. Wymagania określone w pkt 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 ustawy Pzp. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione zgodnie z formularzami załączonymi do niniejszego Rozdziału. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać (Załącznik nr 2), że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. co najmniej jeden projekt stałej organizacji ruchu dla drogi klasy G lub wyższej (lub drogi o równoważnym statusie - w przypadku kontraktów zrealizowanych za granicą). Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.1. Ocena ww. warunków oparta będzie na kryterium spełnia/nie spełnia i dokonana zostanie w oparciu o dołączone do oferty dokumenty lub oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. 7.2. niniejszej Instrukcji Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1 Informację o wykonanych zamówieniach na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2: Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych usług. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski zgodnie z art. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych dokumenty wymienione w pkt. 8.1., za wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt. 8.1.1., które może być złożone w imieniu wszystkich jedynie przez lidera konsorcjum - pełnomocnika, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji na przebudowę mostu w m. Zawadów droga powiatowa Nr 1809 L
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowa Przebudowy hali sportowej przy ul. Fabrycznej w Świdniku
Dodano: 2016-07-27 - I. Dokumentacja projektowa budowy sięgacza ul. Bohaterów Westerplatte w Świdniku II. Dokumentacja projektowa budowy ul. Cisowej w Świdniku III. Dokumentacja projektowa budowy ul. Kasperka w Świdniku (w części północnej)
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Poprawa połączenia z infrastrukturą TEN-T (drogą krajową Nr 12) poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2016-07-25 - Parking dla niepełnosprawnych - inwestycją w świat bez barier
Dodano: 2016-06-17 - Rewitalizacja skweru przy ul. Niepodległości 2, ul.Norwida 3, ul.Reja 6 - OAZA CISZY RÓŻANY OGRÓD
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:Opomiarowanie i monitoring urządzeń hydrotechnicznych Kanału Wieprz - Krzna dla zasilania jazów i urządzeń pomiarowych wody, woj. lubelskie.
Dodano: 2016-06-10 - 1. Dokumentacja projektowa Budowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego Słoneczny Świdnik przy ul. Fabrycznej w Świdniku 2. Dokumentacja projektowa Budowy krytej pływalni przy ul. Fabrycznej w Świdniku
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie Kompleksowej Dokumentacji Projektowej dla przedsięwzięcia pn: Rozbudowa drogi krajowej nr 17 na odcinku gr. m. Zamość - Łabunie od km 179+113 do km 184+660 wraz z pełnieniem przez Wykonawcę Nadzoru Autorskiego.
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie projektu Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego przy dworcu PKP, w ramach projektu Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Nałęczów
Dodano: 2016-06-01