Przetargi.pl
Wykonanie projektu skateparku w Kobierzycach.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu skateparku w Kobierzycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy skateparku w Kobierzycach dz. nr 140/11 i 138/2. 2. Projekt winien przewidzieć budowę skateparku o powierzchni użytkowej ok. 600 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną konieczną do właściwego użytkowania obiektu, małą architekturą, oświetleniem terenu, odwodnieniem, ogrodzeniem. 3. Do wykonawcy zamówienia należy: 4.1 Uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów itp. i dokonanie płatności za ich uzyskanie. 4.2 Wykonawca zobowiązany będzie do składania w imieniu Zamawiającego związanych z realizowanym projektem wniosków oraz innych związanych z realizacją zamówienia dokumentów. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy. 4.3 Wykonawca opracuje w wersji elektronicznej oświadczenie inwestora o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet potwierdzających to prawo, uprzednio uzyskanych dokumentów. 4.4 Opracowanie dokumentacji zawierającej: a) ostateczną koncepcję funkcjonalno – przestrzenną z szacunkiem kosztów. Koncepcja winna być przedstawiona do zaopiniowania Zamawiającemu i KOSiR. Na podstawie koncepcji należy wykonać projekt. WAŻNE !!! KONCEPCJA WINNA ZAWIERAĆ MINIMUM WIZUALIZACJĘ W 3D, LOKALIZACJĘ ZAPROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW I INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ, SZACOWANY KOSZT INWESTYCJI), b) projekt budowlany 6 egz. (2 egz. dla Starostwa Powiatowego + 4 egz. dla Zamawiającego w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzony w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, w tym m. in. w zakresie sanitarno– epidemiologicznym, ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, c) ostateczne pozwolenie na budowę, d) projekt wykonawczy dla każdej z branż (4 egz.), e) specyfikacja materiałowa z dokładnym opisem technicznym zastosowanych materiałów, f) specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (1 egz.), g) kosztorys inwestorski (1szt.) zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, h) przedmiar robót (1 szt.) zgodny z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, i) badania geo-techniczne (należy przewidzieć min. 6 odwiertów), j) ew. inne opracowania niezbędne do realizacji zamówienia, jak np.: inwentaryzacja zieleni, operat dendrologiczny, projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego, operat wodno-prawny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą (2 egz. + egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy), k) wersja elektroniczna dokumentacji o zawartości niezbędnej dla zamieszczenia ogłoszenia o przetargu na roboty budowlane oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (PDF + DWG + ATH). 4.5. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o którym mowa wyżej stanowią integralną część zamówienia. Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 4.6. Dokonywanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w oparciu o aktualne składniki cenotwórcze i dostarczenie ich na żądanie Zamawiającego w terminie do dwóch lat od zakończenia realizacji zamówienia do trzech razy. 4.7. Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych za odrębnym, ustalonym w ofercie wynagrodzeniem na podstawie odrębnej umowy. W ramach nadzoru wymagany będzie udział w naradach roboczych, radach budowy, odbiorach itp. Przewiduje się do 5 wizyt na placu budowy. 4.8. Odpowiadanie na pytania zadawane przez startujących w przetargu na roboty budowlane. 4.9. Przekazywanie comiesięcznego raportu z zaawansowania prac. Raport należy przesłać na maila Zamawiającego w terminie do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport, którego dotyczy raport. 4.10. Wykonawca przy projektowaniu winien uwzględnić w przedmiarze robót przy robotach ziemnych wywóz urobku na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/Ślęzą. Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca robót budowlanych zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. 4.11. Organizowanie i uczestniczenie w spotkań sprawozdawczo-konsultacyjnych na etapie projektowania z udziałem Zamawiającego (do ok. 10 spotkań w siedzibie Zamawiającego, KOSiR-u lub na terenie planowanej budowy). Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, projekt podlega akceptacji Zamawiającego i KOSiR-u. 4.12. Dokumentacja projektowo-techniczna w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy dokumentacja projektowo-techniczna wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów i urządzeń „równoważnych” oraz doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Użycie nazw własnych, znaków towarowych, producenta możliwe jest jedynie gdy w inny sposób nie można dokonać opisu przedmiotu zamówienia. 4.13. Wykonawca obowiązany jest, uwzględniając przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych i aktualną linię orzeczniczą Krajowej Izby Odwoławczej, opisać parametry równoważności, na podstawie których Zamawiający dokonać będzie mógł oceny zaoferowanych rozwiązań tj. opisać wymagane cechy jakościowe i techniczne dotyczące ofert równoważnych. Wykonawca dokonuje tego poprzez wskazanie wymogów precyzujących zakres równoważności ofert np. wskazując, że dany produkt nie może być „cięższy niż…”, „…do wysokości…”, „o wymiarach nie mniejszych niż… i nie większych niż…” itp. 4.14. Dotyczy przygotowania koncepcji: Projektant przygotuje wstępną koncepcję na bazie załączonego wyżej zestawienia elementów skateparku. Koncepcja winna zawierać 3 różne propozycje: rzutów urządzeń, wizualizacji, a także PZT. Zamawiający wybierze z zaproponowanych 1 rozwiązanie, do którego zgłosi ewentualne uwagi. Poprawiona wstępna koncepcja stanowić będzie bazę do przygotowania ostatecznej koncepcji, na podstawie której realizowany będzie w dalszej kolejności projekt. Zamawiający na etapie konsultacji z projektantem przewiduje zmiany w stosunku do załączonego zestawienia elementów skateparku w tym m.in. dodanie nowych urządzeń, zmiana lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach