Przetargi.pl
Wykonanie projektu sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w sołectwie Syrynia etap III”

Gmina Lubomia ogłasza przetarg

  • Adres: 44-360 Lubomia, Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 324 516 614
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
    Szkolna 1
    44-360 Lubomia, woj. śląskie
    tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 324 516 614
    REGON: 53737800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugl.lubomia.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w sołectwie Syrynia etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę bądź brakiem sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej dla zadania pn: „Wykonanie projektu sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w sołectwie Syrynia etap III”, oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji. Lokalizacja przedsięwzięcia obejmować będzie część obszaru sołectwa Syrynia (zaznaczony na załączonej mapie) ograniczony ulicami Powstańców, Gołężyców, , Wolności, 3-go Maja, Potokową i Bukowską . Obszar objęty projektem zamieszkuje na dzień 31.12.2018 r około 1500 mieszkańców. Oczyszczalnia ścieków umiejscowiona jest przy ul. Wendelbergera 43 bezpośrednio przy potoku Syrynka. Orientacyjna długość kanalizacji do zaprojektowania wynosi około 12 km, podana powyżej długość jest jedynie szacunkowa i nie jest dla projektanta wiążąca – jej zmiana (zwiększenie/zmniejszenie) nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości umowy. Kanalizację należy projektować grawitacyjnie maksymalnie wykorzystując naturalny spadek terenu. W miarę możliwości kanalizację projektować poza nawierzchnią dróg. 2. Projekt winien spełniać warunki określone w: - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1129) - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - Ustawie z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 799 ze zm.), - Ustawie z dnia 20 lipca 2017 roku - .Prawo wodne (Dz. U. z 2017r., poz.1566 ze zm.), - Ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1202 ze zm.), Przy wykonywaniu prac stanowiących Przedmiot Umowy Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, bez podawania ich nazw i nie wskazujących na konkretne rozwiązanie. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany będzie do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz opracowania tabeli równoważności, przy czym zawsze muszą być określone minimalne wymagane parametry. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania opisu zgodnie z art. 29 oraz 30 Ustawy Pzp 3. Zakres dokumentacji projektowej - budowa kanalizacji sanitarnej - budowa przepompowni ścieków - zagospodarowanie terenu pompowni wraz z drogą dojazdową - projekt zasilania pompowni - inwentaryzacja kolidującej z inwestycją zieleni - przebudowa lub zabezpieczenie kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej -odbudowa nawierzchni dróg gminnych i powiatowych po budowie kanalizacji 4.Szczegółowy zakres opracowania obejmuje m.in.: - projekt wstępny (koncepcję) zawierający m.in. plan zagospodarowania terenu wraz z naniesionymi kolektorami głównymi , podziałem na sektory, projektowanym rozwiązaniem wykonanym na mapie z naniesionymi granicami geodezyjnymi działek, Projekt wstępny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego; -dokumentację geologiczno-inżynierską wraz z określeniem warunków gruntowo – wodnych podłoża; -aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów; -projekt budowlany wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej; -projekty wykonawcze z podziałem na sektory; -szczegółową inwentaryzację drzew i krzewów kolidujących z projektowanym ciągiem kanalizacyjnym; -uzyskanie map do celów projektowych oraz wypisów z ewidencji gruntów; -uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień; -decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; -projekt zasilania przepompowni w energię elektryczną; -projekt drogi dojazdowej; -uzyskanie pozwolenia na budowę bądx brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej; -wykonanie przedmiarów robót. -wykonanie opracowań kosztowych – kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów; -wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 5. Zakres zamówienia związany z Pomocą Techniczną stanowi: -pomoc Techniczna dla Zamawiającego na etapie postępowania mającego na celu wybór Wykonawcy Robót: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Syrynia- Etap III” w zakresie odpowiedzi na pytania Wykonawców związane z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. - aktualizacja kosztorysów inwestorskich -Nadzór Autorski w okresie realizacji Robót: „Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Syrynia- Etap III" , zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1332) oraz w trakcie trwania Okresu Zgłaszania Wad oraz okresie trwania gwarancji i rękojmi. 6. Projektant we własnym zakresie wykonuje lub pozyskuje: -aktualną mapę do celów projektowych, pomiary geodezyjne, wysokościowe itp.; -mapę ewidencyjną oraz wypisy z rejestru gruntów; -dokumentację geologiczno-inżynierską wraz z określeniem warunków gruntowo – wodnych podłoża; -ostateczną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym wraz z operatem wodnoprawnym (w przypadku gdy jest wymagana); -ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z niezbędną dokumentacją (w przypadku gdy jest wymagana); -uzgodnienia branżowe, warunki techniczne, uzgodnienie projektów zabezpieczenia i przebudowy kolidujących urządzeń z właścicielami tych urządzeń, uzgodnienia projektów branżowych; -szczegółową inwentaryzację drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi urządzeniami; -protokół z narady koordynacyjnej (dawny ZUD), opinie dyrektora właściwego Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej, opinię właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zadania; -inne pomiary, badania, opracowania, ekspertyzy, uzgodnienia, zatwierdzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zadania; -nadzór autorski nad realizacją zadania we wszystkich branżach; Projekty budowlane i projekty wykonawcze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej a także ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych oraz w nawiązaniu do stanu istniejącego. Przy opracowywaniu dokumentacji należy uwzględnić nowelizacje przepisów prawa, jakie mogą nastąpić w trakcie realizacji zadania. 7. Dokumentacja projektowa przekazana podczas końcowego odbioru musi zawierać: a)- Projekt budowlany wraz z mapą do celów projektowych w skali 1:500 - 5 egz. b)- Projekt wykonawczy – 5egz. c)- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 1 egz. d)- Przedmiar robót – 1 egz. e)-Zagregowany przedmiar robót– 1 egz. f)-Kosztorys inwestorski – 1 egz. g)-Zagregowany kosztorys inwestorski – 1 egz. h)- Operaty wodnoprawne wraz z ostatecznymi pozwoleniami wodnoprawnymi – 1 egz. i)- Ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z raportem oddziaływania inwestycji na środowisko – 1egz. j)- Uzgodnienie na naradzie koordynacyjnej zorganizowanej przez Starostę Wodzisławskiego utrwalone w protokole narady koordynacyjnej; k)-Projekt przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej koniecznej do przebudowy w wyniku kolizji -z projektowaną kanalizacją wraz z uzgodnieniami branżowymi – 5egz. l)- Inwentaryzację zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniem projektowym ł)- Pozostałe opinie, pozwolenia, postanowienia i decyzje wymagane przez ustawę z dnia 07.07.1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami, m)-Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości; n)-Dokumentację w wersji elektronicznej, wersja edytowalna i nieedytowalna dokumentacji – 1 szt. Dokumenty uzyskane na etapie opracowywania dokumentacji muszą posiadać co najmniej 6 - miesięczny okres ważności licząc od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej oraz na nośnikach danych, w tym cyfrową ostateczną wersję, która jest wiernym odzwierciedleniem wersji papierowej. Zarówno opakowanie oraz sam nośnik winny być opisane nazwą opracowania oraz datą wykonania. Struktura i nazewnictwo katalogów oraz plików muszą być uporządkowane w sposób czytelny, zrozumiały, logiczny oraz jednoznaczny. Materiały należy przekazać na jednym nośniku. Nośnik winien zawierać wersję nieedytowalną dokumentacji oraz wersję edytowalną (rozszerzenie doc, xls, ath,kst,dwg oraz dxf). Wielkość jednego pliku nieedytowalnego nie może przekraczać 16MB. W przypadku pracy na odnośnikach pliki winny być przygotowane w taki sposób, by otwarcie pliku zasadniczego powodowało samoistne załadowanie odnośnika. 9. Dokumentację należy przedłożyć w zamkniętej formie, w osobnych opracowaniach, spiętą i ponumerowaną. Poszczególne egzemplarze dokumentacji projektowej należy odpowiednio skompletować w oddzielnych teczkach kartonowych z wykazem zawartości teczki. 10.Pozostałe wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej: -Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu z wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń, uzgodnień i opinii, po wcześniejszym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego o ich udzielenie. -Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. – zgodnie z wymaganiami art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej pzp). Należy dążyć do opisu elementu parametrami technicznymi i cechami jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych wypadkach, w których nie można spełnić tych wymagań z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli taki obowiązek wynika z odrębnych przepisów, zamawiający oczekuje uzasadnienia tego faktu oraz wskazanie w dokumentacji projektowej istotnych cech charakteryzujących równoważność dla przyjętych rozwiązań opisanych poprzez znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces. -Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymogi obowiązujących ustaw, rozporządzeń, aktualnych na dzień odbioru dokumentacji projektowej. W przypadku zmiany przepisów w trakcie przygotowania dokumentacji, ale przed jej odbiorem, należy treść i zakres projektu dostosować do obowiązujących przepisów. -W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca dokumentacji projektowej (w ramach ceny ofertowej) będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania pytania Wykonawcy. -W projekcie budowlanym wykonawca złoży oświadczenie podpisane przez projektanta oraz sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej oraz, że projekt jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. -Jeżeli dokumentacja okaże się niekompletna lub wadliwa z innych przyczyn Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia dokumentacji i pokrycia w całości kosztów jej wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Wadium słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN 2.Forma wadium 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a)Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do:„bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. a także w przypadku gdy Wykonawca: d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gorzycach nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium – „Wykonanie projektu sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą w sołectwie Syrynia etap III” 2)W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Odpowiedzialność za skuteczne wniesienie wadium ponosi wyłącznie Wykonawca. 3) W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, lub zeskanowany wydruk z przelewu elektronicznego. 4) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajduje się na rachunku Zamawiającego przed upływem oznaczonego terminu składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 12.2.1) IDW. 5.Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW 2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru (należy załączyć oryginał lub kserokopie, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza); 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4)Załącznik nr 2 do IDW - informacje wymagane do oceny oferty w kryterium „Doświadczenia Projektanta” 5)(Jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów; 6)Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do niniejszej IDW (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach